Pijnstilling
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Pijnstilling  (gelezen 52954 keer)

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Pijnstilling
« Reactie #120 Gepost op: 30 oktober 2014, 14:35 »
Ik heb al 3 alarmen per inname moment staan, helaas vergeet ik het nog steeds zo'n beetje 1 op de 3 keer. Die hersen mist van mij is vrij hardnekkig.

Onder high worden versta ik extreem slaperig worden (tot het punt dat ik echt niet wakker kan blijven), zweven, moeite hebben bij een gesprek te blijven. Er is ook een tussenstandje waarbij ik makkelijk lach om dingen, mijn eten lekkerder vind, etc. Maar dat vind ik eigenlijk wel prettig. Vooral dat eerste standje vind ik erg naar.

Overigens, ik vind zelf druppelen al zo lastig, ik kom handen tekort omdat ik niet even voor een spiegel kan gaan staan. Laat staan als iemand anders het gaat doen terwijl je niet meewerkt...

Collective madness is called sanity

Offline darkangel

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re: Pijnstilling
« Reactie #121 Gepost op: 30 oktober 2014, 18:30 »
Is het nodig gelijk in je mond te druppelen? Want als dat niet hoeft kan je ook bv 3 druppels op een theelepeltje laten vallen en die aflikken. Heb je er meer controle over.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #122 Gepost op: 30 oktober 2014, 23:11 »
Zelf druppelen kan ik inmiddels wel. Ik weet hoe hard ik ongeveer moet knijpen in het pipetje voor 1 druppel. En als ik hem onder mijn tong voel vallen weet ik dat de druppel ook echt in mijn mond is gekomen en niet nog aan dat pipetje hangt.
Op het begin deed ik het voor de spiegel maar das voor jou natuurlijk geen optie Nihlaeth. Gewoon een spiegeltje in je ene hand en het pipetje in je andere, dan kom je geen handen tekort toch?

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #123 Gepost op: 30 oktober 2014, 23:56 »
Ik heb een medicijnapp die geeft een alarm en zegt dan gelijk welke medicatie ik moet innemen. Handig, hierdoor vergeet ik het minder vaak! *Soms verwijder ik de melding en denk ik: Komt straks wel, niet dus*

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #124 Gepost op: 9 november 2014, 16:00 »
Ik gebruik  ook een medicijn app heb er best wat uitgeprobeerd maar vind vgz medicijnen het prettigste

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Pijnstilling
« Reactie #125 Gepost op: 10 november 2014, 10:39 »
Ik heb t nu niet meer echt nodig, maar voorheen had ik ook een app. Werkt wel goed als je vergeetachtig bent...zoals ik dus haha

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #126 Gepost op: 10 november 2014, 15:30 »
Die VGZ app is inderdaad wel handig, heb ik ook een tijdje gebruikt. Ook nog een hele tijd braaf elke dag weggeklikt toen ik al lang weer gestopt was met de medicijnen...

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Pijnstilling
« Reactie #127 Gepost op: 11 november 2014, 15:25 »
Ik gebruik ook een app, maar dan alleen voor de medicatie die ik onregelmatig inneem, om bij te houden of ik niet te veel binnen krijg. Ik heb de cannabis druppels er nu ook in staan, zodat ik een beetje inzicht krijg in hoe ik het gebruik. Maar die wekker functie is lang niet zo effectief als de ingebouwde wekker van mijn tablet. Die app kan alleen maar 1x een pingeltje geven, geen alarm dat doorgaat tot ik hem uit zet.

Nou het is niet alleen het pipetje wat ik vast moet houden naast een tablet/spiegel. Ik moet het flesje ook vasthouden. Die kan ik niet neerzetten op bed. Als ik hem op mijn tafeltje neerzet stoot ik hem heel makkelijk om, en daar vind ik die dingen toch iets te duur voor :p Maar goed, het lukt wel. Ik word er al handiger in.

Een lepel is geen slecht idee, Dark Angel, alleen moeten de druppels onder de tong. Dan vind ik een pipet toch makkelijker.

Volgende week ga ik beginnen met de butrans pleisters afbouwen. Dan ga ik er dus achter komen of ik er aan verslaafd ben geraakt. Niet echt iets waar ik naar uit kijk...
Collective madness is called sanity

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #128 Gepost op: 11 november 2014, 19:58 »
Wat een ontwikkelingen hier tijdens de afgelopen weken! Wat ik lees, maakt me erg blij. Wat fijn hoe de wietolie bij jou werkt Nihlaeth.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #129 Gepost op: 4 januari 2015, 21:30 »
Wat ik echt een rot bijwerking van de medische wietolie vind is de vreetbuien! Ik neem elke avond rond acht uur standaard druppels in, en verder alleen smiddags op slechte dagen of als ik een aanval heb (epilepsie) waar ik de druppels voor nodig heb. En dus elke avond rond 23.30 heb ik enorme trek. Zo erg dat het het erg moeilijk maakt om in slaap te vallen en vaak ga ik er dus ook uit om te eten..  >:(

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #130 Gepost op: 5 januari 2015, 13:12 »
O jemig, ligt het daaraan?! Dat verklaart een hoop :AA:

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Pijnstilling
« Reactie #131 Gepost op: 5 januari 2015, 13:38 »
Ik herken die vreetbuien ja. Die zijn een beetje jammer. Helemaal omdat het inderdaad dusdanig is dat je er niet van kunt slapen enzo.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #132 Gepost op: 6 januari 2015, 10:17 »
Gebruik jij nu de donkere of de lichte versie, Janelle?

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Pijnstilling
« Reactie #133 Gepost op: 6 januari 2015, 22:33 »
De lichte, twee keer per dag drie druppels, die vervangen de helft van mijn tramadol (daar gebruikte ik er 4 van op een dag, dat was een beetje veel, nu nog 'maar' twee). Indien nodig meer, maar dan liefst als ik niet meer hoef te rijden ;)
Van de donkere werd ik na twee druppels zo stoned als een garnaal :AA:

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Pijnstilling
« Reactie #134 Gepost op: 7 januari 2015, 09:56 »
haha Janelle... ik ben wel nieuwsgierig hoe jij bent als je een stoned garnaaltje bent.. haha

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal