MIJN BERG!!!
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: MIJN BERG!!!  (gelezen 37456 keer)

liezenogwat

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #60 Gepost op: 9 november 2011, 10:04 »
Marianne zit nu al wel erg lang op de berg en heeft onderhand wel honger dus zet ik beneden de bbq aan waar zij heel ergsnel op af komt, ik pik voor mezelf ook nog wat eten mee en neem heerlijk plaats op MIJN BERG!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #61 Gepost op: 10 november 2011, 16:05 »
Ik sluip de berg op en roep dat Elize haar kindje hard om mama roept. Elize bedenkt zich geen moment en gaat naar haar kindje toe. Ik plant een hangmatje tussen twee bomen en ga liggen. MIJN BERG

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #62 Gepost op: 10 november 2011, 21:12 »
Omdat het vrij koud is op de berg, besluit ik een vuurtje te stoken. Precies onder de hangmat van Roos! Haar billen fikken bijna weg, dus ze rent naar beneden voor een koude douche!

De berg is weer van mij :)

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #63 Gepost op: 11 november 2011, 06:24 »
Marianne vergeet het vuurtje te doven en de twee bomen vliegen in de hens. Marianne rent de berg af om water te halen, maar kan niets vinden. Ik had het al zien aankomen en ren met mijn brandblussertje de berg op en doof het vuur.

Ik nestel mij lekker op het topje van de berg.

MIJN BERG

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #64 Gepost op: 15 november 2011, 12:47 »
Ik klauter naar het topje van de berg en geef martinuzje een enorme zet..ze schrikt en valt van de bergtop. Ik ga zitten en sla een haring met touwtje in de grond..dat touwtje rond mn middel. Zo MIJN BERG en ik kan zo niet vallen! haha!

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #65 Gepost op: 16 november 2011, 12:15 »
Ik sneak de berg op met een zwitsers zakmes. Op het moment dat rozemarijn van het uitzicht zit te genieten en met haar rug naar mij toe zit, snij ik het touwtje door, trek de haring uit de grond en duw haar van de berg af. Omdat er niets meer is om haar tegen te houden, rolt ze van de berg.

Ik ga op het topje zitten en begin te genieten van het uitzicht.

MIJN BERG!!

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #66 Gepost op: 17 november 2011, 20:02 »
Toen ik klein was, vond ik een ei van een hele grote adelaar. Ik heb het ei uitgebroed en ervoor gezorgd dat de adelaar goed opgroeide. Samen met de adelaar kruip ik naar de berg. De adelaar grijpt Martine en vliegt met haar weg, om haar 100 kilometer verderop weer neer te zetten.

Ik laat een lekker warm bubbelbad komen en ga lekker op MIJN BERG zitten.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #67 Gepost op: 22 november 2011, 09:00 »
Ik kom de berg op en zie Maaike in haar bubbelbad. Ik roep dat het NOS journaal haar met spoed nodig heeft om het journaal te presenteren. Ras-journaliste als zij is, springt ze het bubbelbad uit naar de studio, zo'n kans laat ze niet lopen. Ik zet een tv op de rand van het bubbelbad, ga in het bad zitten en kijk naar Maaike die het journaal presenteert op de rand van het bubbelbad dat op MIJN BERG staat.

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #68 Gepost op: 22 november 2011, 14:01 »
Ai, een tv op de rand van het bad, dat is vragen om moeilijkheden. Ik neem een katapult

(zo eentje:)


en bombardeer de berg. Daarbij raak ik de tv, die met een grote plons in het bubbelbad valt. Tsja, en dan doet ie het niet meer. Roos wil toch wel graag de rest van het journaal zien, en vertrekt snel naar het dorpje beneden. Ik klim de berg op, ruim de rommel op, en zet een tentje neer om lekker van MIJN BERG te gaan genieten.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #69 Gepost op: 22 november 2011, 20:29 »
Ik zie onderaan de berg een katapult staan. Dat is handig! En er liggen zelfs nog rotsblokken naast die ik omhoog kan schieten! Mijn rotsblok neemt het tentje van Marielle mee. Nu heeft ze het wel erg koud, dus ze gaat de berg af op zoek naar wanten en een muts. Ik had al rekening gehouden met de kou en gekleed in mijn skipak ga ik bovenop de berg zitten.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #70 Gepost op: 28 november 2011, 16:26 »
Bij een ski- pak horen ski's...en ja die is Marianne vergeten. Ik ben zo behulpzaam haar dat te vertellen. Ik neem gauw de plaats op de berg in onder een berg dekens en met winterkleding aan..met een warme kop chocolademelk met slagroom in mijn hand...
MIJN BERG!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #71 Gepost op: 29 november 2011, 16:42 »
Roosje Roosje toch... had dan naar de houdbaarheidsdatum op de slagroom gekeken! Die slagroom was al twee weken niet meer houdbaar, met als gevolg dat Roos nu een sprintje moet trekken naar de wc.

Daar heb ik gelukkig geen last van, dus ik kan haar plekje op de berg innemen, onder die berg dekens!

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #72 Gepost op: 30 november 2011, 09:21 »
Het wat zo hard op de berg dat marianne van de berg vliegt achter de dekens aan! En ik zet boven op de berg rustig mijn tent vast met strombanden

mijn berg

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #73 Gepost op: 4 december 2011, 00:58 »
het voordeel van stormbanden is dat ze weer losgemaakt kunnen worden. HOPS...daar gaat Ilona.
Ik ga weer lekker op de berg zitten genieten. MIJN BERG

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #74 Gepost op: 20 december 2011, 23:15 »
Ik roep naar Roos dat haar dichtbundel een bestseller is geworden en dat er in de kranten over geschreven word. Roos snelt naar beneden om een krant te kopen. Want dat moet ze natuurlijk met eigen ogen zien.

Ik ga op mijn gemakje de berg op, heb mijn hele gezin en proviand mee. Eric is opgeknapt dus heeft wel zin om weer eens wat te bouwen dus zet een mooi chalet neer waar wij lekker warm in gaan zitten met zijn allen.

MIJN BERG!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal