MIJN BERG!!!
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: MIJN BERG!!!  (gelezen 37466 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #45 Gepost op: 14 oktober 2011, 15:32 »
Ik loop de berg op met mijn draadloze cd-speler en draai het volgende nummer: http://www.youtube.com/watch?v=9iUy3szFRAc

Rozemarijn rent verschrikt de berg af, want ze vindt het een verschrikkelijk nummer!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #46 Gepost op: 15 oktober 2011, 15:07 »
Rent terug de berg op met haar ghettoblaster...en draait een zo mogelijk nog verschrikkelijk nummer: http://www.youtube.com/watch?v=uweTyRJwlIU

Marianne moet heel hard lachen en rolt zo de berg af

en dan is het MIJN BERG!!!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #47 Gepost op: 15 oktober 2011, 17:35 »
Gewapend met oordopjes en oorwarmers kom ik de berg weer op. Vervolgens nies ik een paar keer in het gezicht van Roos. Omdat ze bang is ziek te worden, gaat ze snel naar huis om vitaminepillen te slikken.

Ik ben weer alleen op de berg. Hij is van MIJ!!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #48 Gepost op: 16 oktober 2011, 17:23 »
Neemt een racket en een tennisbal mee de berg op en zeg Marianne dat Esther Vergeer een wedstrijd tegen haar wil spelen.

Dat laat ze zich niet nog een keer zeggen en vastbesloten om Esther op haar nummer te zetten en dik te winnen, gaat Marianne de berg af

Ik verstop me achter een bosje op de berg zodat niemand ziet dat ik er ben en dan is het MIJN BERG!

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #49 Gepost op: 16 oktober 2011, 22:33 »
De berg ziet er leeg uit (met Roos verstopt in de bosjes) dus ik besluit dat het wel een prettige werkplek is. Ik sleep wat spullen mee en ga zitten bellen.

"Goededagdeel, afdeling service, met Marielle. Wat kan ik voor u doen?"
"Dus als ik u goed begrijp..."
"Wat is uw postcode en huisnummer?"
"En uw verzekerdenummer?"
"Mevrouw Klantnaam, bedankt voor het wachten"
"Heeft u verder nog vragen?"
"Fijne dag verder!"

Roos zit ondertussen nog steeds in de bosjes en hoort alles. Na een paar telefoontjes weet ze alles van vergoedingen, gecontracteerde zorg, eigen risico, eigen bijdrage en over uitkeringsspecificaties. Na nog 20 telefoontjes wordt ze knettergek van het gegoededagdeel, kan het niet meer aanhoren en racet de berg af.

MIJN BERG!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #50 Gepost op: 17 oktober 2011, 20:52 »
Is helemaal gek geworden van alle informatie en gegoedendag dat ze spontaan heel de telefoonlijn platlegt!!! Omdat Marielle niet snapt waarom haar telefoon niet meer werkt, gaat ze de berg af om te kijken wat er mis is...

ik kruip zachtjes weer achter de bosjes, verstop de telefoon en dan is het weer MIJN BERG!

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #51 Gepost op: 20 oktober 2011, 21:32 »
Ik ga inderdaad kijken wat er mis is met de telefoon en kom er maar niet uit, dus ik bel met een andere telefoon de storingsdienst. Niet zo heel veel later verschijnt er een busje onder aan de berg. Nieuwsgierig als Roos is, komt ze uit de bosjes om te kijken wat er aan de hand is. Op dat moment zie ik haar, en zwaai vrolijk naar boven. Hoi Roos!

Opeens is die telefoon helemaal niet zo belangrijk meer. Er zit een verstekeling op mijn berg!! Dus ik doe net alsof de telefoon het weer doet, en roep naar boven dat ik Roos d'r uitgever aan de lijn heb die haar dringend wil spreken over haar manuscript. Dat is belangrijk genoeg om van de berg af te komen. Ik druk Roos de niet werkende telefoon in handen en terwijl zij wanhopig wat knopjes indrukt en probeert het geluid aan te zetten loop ik rustig naar boven en ga vanaf MIJN berg zitten kijken :)

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #52 Gepost op: 25 oktober 2011, 13:00 »
Ik bel Mariƫlle op met de vraag of ze mij met wat zakelijke dingen wil komen helpen. Natuurlijk doet ze dat en haast zich dus naar de trein. Stiekem belde ik niet vanaf huis maar vanuit de bosjes. Zodra de berg voor Mariƫlle uit haar zicht is haast ikk me naar boven op MIJN BERG

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #53 Gepost op: 25 oktober 2011, 13:17 »
Ik ren de berg op en vertel Rika dat ze samen met haar hond geselecteerd is voor het Nederlands Flyball team. En de eerste selectietraining begint over tien minuten! Rika twijfelt geen seconde en vliegt gelijk de berg af om naar de training te gaan.

Hehehe, het is weer lekker MIJN berg!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #54 Gepost op: 30 oktober 2011, 11:34 »
Ik kom de berg op en roep dat Mariannes vriend een belangrijke vraag wil stellen. Marianne gaat heel snel de berg af want belangrijke vragen wil ze wel horen.

Ik plant een klein vlaggetje op de berg en ga lekker zitten. Zo...MIJN BERG

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #55 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:53 »
Ik zet onder aan de berg een huge ventilator neer die het vlaggetje van Roos van de berg af blaast. Roos wil haar vlaggetje niet kwijt, dus vliegt achter het ding aan.

Ik kruip op mijn dooie gemakkie de berg op en ga bovenop zitten genieten van het nazomerzonnetje (a)

MIJN BERG!

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #56 Gepost op: 1 november 2011, 14:09 »
De moeder van martinuzje is een heerlijke monchou taart aan het bakken en die wil ze niet missen dus vliegt de berg af en ik ga er lekker op zitten genieten!

Mijn berg!

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #57 Gepost op: 1 november 2011, 16:15 »
Martinuzje komt haar berg niet eens af, want ze weet dat je monchou taart niet bakken moet ;) Dus blijft ze mooi zitten.. Naast Ilona...

ONZE BERG ;D 8)

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #58 Gepost op: 2 november 2011, 13:35 »
Geeft zowel aan Martine en Ilona een flyer voor een giga-muziek evenement. Daar willen ze bij zijn....

Mijn berg!!!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #59 Gepost op: 3 november 2011, 10:16 »
Ik vertel Roos dat haar nieuwe orthopedische schoenen klaar zijn en die wil ze dolgraag ophalen.

Mijn berg!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal