MIJN BERG!!!
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: MIJN BERG!!!  (gelezen 37448 keer)

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #90 Gepost op: 6 maart 2012, 13:26 »
In die villa kunnen een hoop mooie nieuwe meubels... Roept dat er uitverkoop is op de woonboulevard. Rozemarijn snelt zich naar beneden en ik de mooie nieuwe villa in deuren en ramen dicht en op slot. Mijn berg

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #91 Gepost op: 6 maart 2012, 23:57 »
Ik rij de berg op, laat een laken door de schoorsteen zakken en maak enge geluiden. Gillend racet Rachel naar beneden en fluitend neem ik mijn intrek in de villa. Mijn berg!
Collective madness is called sanity

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #92 Gepost op: 10 maart 2012, 12:34 »
Verkleed als keuken-installateur bel ik aan. Nih laat me gelijk binnen, want ik heb een mooie hoog-laag keuken bij me die ik wil installeren. Ik vraag aan Nih om even een waterpomptang voor me uit mijn vrachtwagen te pakken. Wanneer ze buiten is, doe ik gelijk de deur van het huis dicht. Mijn villa, mijn berg!

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #93 Gepost op: 10 maart 2012, 21:11 »
Helaas had Marianne die waterpomptang toch echt nodig, ik haal haar over om samen te werken en straks een lekkere maaltijd te koken voor ons tweetjes.

Onze berg!!
Collective madness is called sanity

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #94 Gepost op: 13 april 2012, 13:02 »
LunaJulia is echter vergeten de deur op slot te doen, dus ik stap binnen en zwaai heel gevaarlijk met een grote bos takken en speel dat ik een verschrikkelijke bosjesvrouw ben die wraak komt nemen omdat ze een takje heeft gebroken toen ze zich verstopte achter de bosjes. LunaJulia schrikt zich een ongeluk en vlucht de berg af. Ik sluit de deur, doe m op slot en ga heerlijk  slapen in bed.

MIJN BERG

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #95 Gepost op: 14 april 2012, 16:12 »
Toevallig heb ik een kennis die hanen fokt. Ik heb er een heleboel op de berg gedropt. 's Ochtends beginnen ze allemaal tegelijk te "kukelekuuƫn" en Roos schrikt wakker. Ze kan niet tegen de herrie en vlucht de berg af. Ik heb zelf oordopjes in, dus ik heb nergens last van. Ik loop de villa binnen, draai de deur op slot, check de ramen en ga een tukkie doen.

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #96 Gepost op: 14 april 2012, 17:11 »
Marianne kan maar niet in slaap komen door haar jetlag en blijft maar woelen. Ik klop aan de deur en vertel haar dat er een middeltje is waardoor ze in 1x van haar jetlag af kan zijn, maar dat die wel onderaan de berg ligt en ze die zelf moet halen. Marianne rent de berg af om het middeltje te halen en laat pardoes de voordeur open staan. Ik duik naar binnen, gooi de deur achter me dicht, draai hem op slot, hang er 2 extra sloten aan en nestel me lekker op de bank met de open haard aan!

MIJN BERG!!!!

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #97 Gepost op: 14 april 2012, 19:57 »
Iedereen doet de voordeur elke keer op slot, maar de achterdeur daar kijken jullie niet naar om... tsss

Ik sluip via de open achterdeur naar binnen en verstop me in de bezemkast waar ik een wit laken vind. Als de klok 12 uur slaat sluip ik Martinuzje's slaapkamer in en roep heel hard boe. Martine schrikt zich het apezuur en rent gillend naar beneden.
Collective madness is called sanity

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #98 Gepost op: 14 april 2012, 22:54 »
De geur van versgebakken koekjes lokt me de berg op. Ik zie dat de voordeur openstaat. Daar is Martine door naar beneden gevlucht. Wat handig! Ik kan zo naar binnen lopen. Als ik voor LunaJulia sta, doe ik alsof ik flauwval. Luna besluit een ambulance te bellen en gaat naar de voet van de berg, waar een telefooncel staat (op de berg heb je geen bereik met je mobieltje). Zodra Luna weg is, doe ik de voordeur dicht en smikkel ik van de koekjes! Natuurlijk zet ik de oven uit, zodat die niet in brand kan vliegen.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #99 Gepost op: 16 april 2012, 13:11 »
Marianne heeft de koekjes niet laten afkoelen en verbrand der mond en handen dus besluit om toch maar naar een dokter te gaan. Voordeur laat ze open en ik ga naar binnen. Doe de voordeur opslot controleer de deuren en ramen ja alles op slot en neem prinsheerlijk plaats op de bank met de inmiddels afgekoelde koekjes...

Mijn berg mijn villa

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #100 Gepost op: 18 april 2012, 12:17 »
Alles zit op slot maar gelukkig kan ik door de schoorsteen, Rachel schrikt zo van deze zwarte piet die naar beneden glijdt en vlucht het huis uit. Ik ga lekker onder de douche en steek de openhaard aan.

mijn berg!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #101 Gepost op: 18 april 2012, 14:26 »
Anoesjka staat onder de douche, maar ik sluit het warme water af, zodat ze gillend van het koude water de villa uit vlucht. Ik ga naar boven, doe alle deuren op slot, ramen dicht en doe de open haard aan... Zo..MIJN BERG

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #102 Gepost op: 18 april 2012, 14:51 »
Rozemarijn ziet een nieuw lid, Eev, en omdat ze toch wel heeeull nieuwsgierig en over rolstoelhockey wil kletsen zoeft ze met der stoeltje naar beneden en laat de voordeur open. Ik rol snel naar boven doe de voordeur snel dicht. Controle rondje alle deuren en ramen zijn dicht en de schoorsteen brandt nog lekker. mijn villa MIJN BERG

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #103 Gepost op: 10 mei 2012, 13:56 »
Omdat een schoorsteen niet hoort te branden bel ik de brandweer die Rachel komt redden, en de schoorsteen blust. Als alles weer droog is zit ik lekker in mijn villa. MIJN BERG!

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #104 Gepost op: 2 september 2012, 11:37 »
Ik bel aan en vertel dat kwasten, verf enz.... in de aanbieding zijn. LunaJulia haast zich er naar toe ik ga naar binnen doe de deur op slot en ga voldaan op de bank zitten. Mijn berg!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal