MIJN BERG!!!
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: MIJN BERG!!!  (gelezen 37414 keer)

Amanda

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #30 Gepost op: 7 oktober 2011, 22:35 »
Even zien of de blauwe vogel ook kan vliegen *duwt Pino van de berg*

MIJN BERG!

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #31 Gepost op: 7 oktober 2011, 22:42 »
Blijkbaar is er nog een andere berg in de buurt, want op mijn berg is al lang geen blauwe vogel meer te bekennen, die was er al vanaf gesjokt om op tijd bij reva te zijn. Tegen de tijd dat Amanda er achter komt dat ze op de verkeerde berg zit, is het al donker en kan ze er niet meer weg. Jammer voor haar, fijn voor mij. Ik geniet van de rust en stilte op MIJN BERG.

Amanda

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #32 Gepost op: 7 oktober 2011, 22:44 »
Aaaarch stomme ipod, doe ik het weeeeer. Gaat vaak naar 1e pagina ipv laatste en bij andere topics gaat het wel goed

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #33 Gepost op: 7 oktober 2011, 22:54 »
De rust en stilte op de berg is ver te zoeken, als ik met een trombone de berg op loop. Marielle schrikt zich een hoedje van mijn getoeter en haast zich de berg af, op zoek naar een jas die bij het hoedje staat.

Mijn berg!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #34 Gepost op: 8 oktober 2011, 12:07 »
Stopt een oude sok in de trombone van Marianne, zodat de rust is teruggekeerd en vertel Marianne dat de fanfare de trombone terug wil. Marianne gaat de trombone braaf terugbrengen.  Plant opnieuw een vlaggetje met mn naam op de berg en ga rustig genieten van het uitzicht

MIJN BERG

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #35 Gepost op: 8 oktober 2011, 13:27 »
Zegt tegen Roos dat de uitgever haar direct wil spreken over een contract voor haar dichtbundel en boek. Roos bedenkt zich natuurlijk niet en rent snel de berg af. Ik bouw een muurtje op mijn berg en ga lekker zitten.
MIJN BERG!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #36 Gepost op: 9 oktober 2011, 10:57 »
Ik bedank Maaike voor de poort in het muurtje, zodat ik de bergtop kan bereiken. Daar vertel ik haar dat haar nieuwe website uit de lucht is. Ze gaat gauw naar haar laptop, die nog thuis staat, om de boel te fixen.

Zo, het is weer MIJN berg!

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #37 Gepost op: 9 oktober 2011, 12:07 »
Ik haast me de berg op om Marianne te vertellen dat ze geplaatst is voor het toernooi der toernooien (wat natuurlijk helemaal niet waar is). Blij gaat ze vlug haar startbewijs ophalen.


Ik hrb Twist'R en Wodah mee genomen om mij te bewaken dus is het nu mijn berg!

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #38 Gepost op: 9 oktober 2011, 18:57 »
Ik gooi 2 grote heerlijk geurende salami's aan de voet van de berg en Wodah en Twist'R kunnen de verleiding niet weerstaan. Omdat Rika de twee boefjes aan haar stoelpoten had vastgelegd, wordt ze met stoel en al meegesleurd de berg af. Ik ren vlug naar boven

MIJN BERG

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #39 Gepost op: 9 oktober 2011, 19:06 »
Wat een pech, Martine was vergeten dat ze helemaal niet goed kan rennen, zeker niet bergop! Ze verzwikt haar enkel en moet naar het ziekenhuis.
Ik zie het allemaal gebeuren vanachter een boom. Martine redt zich vast wel alleen, ik race de berg op en plant er een bordje: berg van Marianne!

Amanda

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #40 Gepost op: 9 oktober 2011, 20:19 »
Helaas voor Marianne was het verf nog niet droog van haar bordje! Het verf loopt uit en begint raar te vormen.  Een beetje onleesbaar maar toch, er staat; berg van amanda. Dagdaag Marianne, moet je maar wachten tot je bordje droog is!

MIJN BERG!!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #41 Gepost op: 10 oktober 2011, 07:29 »
Sneakt de berg op met een potje verf en knalt op het bordje : berg van Roos. Ik zeg tegen Amanda dat Josh Groban voor haar deur staat. Ze racet natuurlijk zo naar huis, want dat wil ze niet missen. Ik ga naast het bordje zitten en zet mijn rolstoel met scheerlijnen vast zodat niemand me weg kan duwen...

MIJN BERG

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #42 Gepost op: 10 oktober 2011, 11:11 »
Ik sluip heel zachtjes de berg op en knip de scheerlijnen van Roos door. Ik geef haar een zetje en ze rolt met een noodvaart van de berg.
Ik bouw snel een bunkertje op de top en kruip erin...

MIJN BERG

liezenogwat

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #43 Gepost op: 12 oktober 2011, 14:33 »
Ik zeg tegen Martine dat de kat van de buren in haar piano zit en hem weer ontstemd heeft, zij gaat zo snel mogelijk naar huis om te kijken wat de schade is.
Ik ga in haar bunkertje zitten en heb alles bij de hand om er een geweldige tijd van te maken op MIJN BERG!!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #44 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:50 »
Ik kom op de thee bij Lieze, maar er zijn geen koekjes. Dat is niet gastvrij,dus gaat Lieze koekjes kopen...

En is het weer MIJN BERG

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal