Studie
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Studie  (gelezen 51112 keer)

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #105 Gepost op: 9 december 2014, 12:31 »
Ik sluit me aan bij Marielle, het moet wel kunnen natuurlijk. Niemand en zeker jij heeft er wat aan als je het straks hebt gehaald maar jezelf letterlijk kapot hebt gewerkt en niks met het papiertje kunt.

Ik heb maandag een tentamen maar het is van een dubbele module (8.6 studiepunten) en ik loopt gigaaa achter op planning. Maar ik heb gewoon echt overdag geen focus om te studeren en dan als sommige nachten ook nog eens niet willen loop ik alleen maar steeds verder achter op planning.
« Laatst bewerkt op: 9 december 2014, 12:41 door Rachel »

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #106 Gepost op: 9 december 2014, 16:24 »
Dat is frustrerend Rachel! Nog maar een paar dagen om te studeren dus.. Ik ga voor je duimen

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Studie
« Reactie #107 Gepost op: 10 december 2014, 14:29 »
Dat is inderdaad een lastige situatie zeg. Ik snap dat dit meer impact heeft dan je dacht. Het is ook niet niks allemaal.  KNUF

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #108 Gepost op: 16 december 2014, 20:17 »
Hoppaa, ik heb een 7 gehaald voor mijn tentamen ondanks alles. Opgelucht, nu is mijn planning nog enigszins intact.

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #109 Gepost op: 16 december 2014, 20:22 »
Super, goed gedaan! :D Toch weer mooi flink wat studiepunten binnen dan.

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #110 Gepost op: 17 december 2014, 00:21 »
Bingooo! Good job!

Morgen (donderdag dus) een gesprek met de coördinator van de afdeling Klassiek. Eens even kijken of we wat kunnen regelen voor mijn laatste semester. Liefst zodanig dat ik het ook nog overleef...
Er blijkt qua studiepunten ineens organisatorisch iets mis te zijn waardoor de punten die ik in Zwolle haal, niet meetellen. Ik heb aangegeven dat dat zo is, en dat ik er niks mee kan, en dus ga ik er nu vanuit dat dat intern wordt opgelost. Extra problemen ga ik me niet mee bemoeien nu :)

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #111 Gepost op: 17 december 2014, 08:29 »
goed gedaan :)

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #112 Gepost op: 18 december 2014, 00:22 »
En terecht dat behoort niet jouw probleem te zijn.

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #113 Gepost op: 18 december 2014, 23:33 »
Gesprek is erg fijn verlopen, ik heb goed duidelijk kunnen maken dat ik echt extra hulp nodig heb en het niet trek om nog een half jaar langer te studeren. De coördinator zou nu wat belletjes en mailtjes doen, om de druk voor mij wat te verlichten, en verder hebben we afspraken kunnen maken over vervangende opdrachten voor bepaalde vakken die ik niet kan volgen.
Het enige wat nu nog echt heel (lees: veel te) zwaar gaat worden is de projectweek in februari. Een hele leuke week: harmonieorkest samengesteld uit (oud) conservatoriumstudenten, dat in een week een programma instudeert voor twee concerten. Maar dat betekent wel een week lang drie dagdelen repetities, plus overnachten daar, want heen-en-weer-reizen wordt helemaal teveel.
Ze hadden nu een bed and breakfast voor me geregeld, alleen daar kon ik niet douchen want de douche is boven en klein en zo. Er was wel een wastafeltje, daar kon ik me dan opfrissen... Lekker dan, een week lang alleen maar kunnen tanden poetsen en een washandje door je gezicht... O, en ik zou ook geen afgesloten kamer hebben, maar een gedeelte van de ontbijtzaal wat dan zou worden afgezet met een scherm. Dat zou dus betekenen dat ik Happy de avonturier de hele nacht aangelijnd moet houden... zie je het gebeuren? Ik niet...
Heb dat heel netjes aangekaart, met een cc-tje naar de coördinator. Ze moeten echt maar wat anders bedenken...

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #114 Gepost op: 7 januari 2015, 20:05 »
Wat een niet-passend voorstel zeg.
Wat wordt de uiteindelijke oplossing?

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #115 Gepost op: 9 januari 2015, 12:25 »
Geen idee nog, ik heb niks meer gehoord.
Als blijkt dat er bij aankomst nog geen passend voorstel is, heb ik zelf twee oplossingen (meer zie ik er ook niet): of ik huur op kosten van school een hotelkamer in de buurt, of ik reis heen en weer met een taxi op kosten van school, want zelf rijden zie ik niet zitten, en zeker niet een hele week.
Dus een van die twee opties, anders kan het gewoon niet.

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Studie
« Reactie #116 Gepost op: 9 januari 2015, 12:52 »
Wat een gedoe allemaal, Janelle! Ik hoop wel voor je dat je dit gewoon af kan maken zeg... Maar let inderdaad wel op je gezondheid. Ook zonder diploma ben je een goede fluitiste. Met niet functionerende gewrichten wordt dat lastiger...

Waar zijn de repetities? Misschien dat er een forumlid in de buurt zit waar je kan crashen voor een weekje ;)
Collective madness is called sanity

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #117 Gepost op: 9 januari 2015, 21:21 »
Hihi, je vleit me wel een beetje hoor ;) Ja, ik weet zelf ook wel dat ik een behoorlijk deuntje kan fluiten, maar zo'n papiertje bevestigt het toch net weer even extra, en ik ben er al voor het zevende jaar voor bezig... dus het wordt wel eens tijd!
Helaas is dit allemaal lang niet het enige gezeik w.b. school, ga ik verder niet over uitweiden want als ik dat doe, naai ik mezelf zo ontzettend op dat het niet leuk meer is. Het is nu weekend dus schijt aan school :)
Als ik het goed begrepen heb, zijn de repetities in Meppel e.o. Dus wie wil mij en Happy een paar nachtjes herbergen? :)

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #118 Gepost op: 9 januari 2015, 22:13 »
Hihi, je vleit me wel een beetje hoor ;) Ja, ik weet zelf ook wel dat ik een behoorlijk deuntje kan fluiten, maar zo'n papiertje bevestigt het toch net weer even extra, en ik ben er al voor het zevende jaar voor bezig... dus het wordt wel eens tijd!
Helaas is dit allemaal lang niet het enige gezeik w.b. school, ga ik verder niet over uitweiden want als ik dat doe, naai ik mezelf zo ontzettend op dat het niet leuk meer is. Het is nu weekend dus schijt aan school :)
Als ik het goed begrepen heb, zijn de repetities in Meppel e.o. Dus wie wil mij en Happy een paar nachtjes herbergen? :)

Ik/Wij
Stuur me even een appje, Meppel is best goed te doen vanaf hier (kwartiertje rijden)

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #119 Gepost op: 9 januari 2015, 22:43 »
We hebben een date ;D

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal