Studie
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Studie  (gelezen 51078 keer)

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #120 Gepost op: 9 januari 2015, 22:58 »
We hebben een date ;D

Ja, ik heb er zin in! :-)

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #121 Gepost op: 10 januari 2015, 22:08 »
Fijn!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #122 Gepost op: 10 januari 2015, 23:42 »
Komt je nieuwe, volledig rolstoel toegankelijke woning toch wel heel erg van pas!

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #123 Gepost op: 12 januari 2015, 00:43 »
Haha, zeker, ik maak er handig gebruik (of misbruik) van!

Ik heb besloten om vannacht wakker te blijven: morgen om 9 uur een tentamen waarvoor ik nog wat wil doen. Afgezien van het feit dat ik meteen daarna mijn slaap kan gaan inhalen, is 's ochtends wakker worden voor mij zo ontzettend moeilijk dat ik het eens zo probeer. Expres gisteren uitgeslapen en 's middags nog geslapen.
Het is niet ideaal, maar ik wil dat tentamen gewoon halen. Het is voor het vak dat gegeven wordt door een van de docenten die mij liever achter de geraniums willen hebben, dus ik wil er gewoon vanaf zijn.
Duimen jullie...?!

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #124 Gepost op: 12 januari 2015, 01:59 »
Haha, zeker, ik maak er handig gebruik (of misbruik) van!

Ik heb besloten om vannacht wakker te blijven: morgen om 9 uur een tentamen waarvoor ik nog wat wil doen. Afgezien van het feit dat ik meteen daarna mijn slaap kan gaan inhalen, is 's ochtends wakker worden voor mij zo ontzettend moeilijk dat ik het eens zo probeer. Expres gisteren uitgeslapen en 's middags nog geslapen.
Het is niet ideaal, maar ik wil dat tentamen gewoon halen. Het is voor het vak dat gegeven wordt door een van de docenten die mij liever achter de geraniums willen hebben, dus ik wil er gewoon vanaf zijn.
Duimen jullie...?!

Absoluut dat ik duim, vind het eigenlijk wel slim. Voorslapen om zodoende je tentamen te kunnen halen. Het gaat je gewoon lukken! :-) En je maakt zeker geen misbruik! ;-)

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Studie
« Reactie #125 Gepost op: 12 januari 2015, 21:45 »
Wat een gedoe met je studie hopelijk kunnen ze een passende manier voor je regelen dat je het gewoon kan afmaken.

Hier kreeg ik ook al de mededeling op school dat ik te weinig op school was en of ik niet beter een tussen jaar kon nemen en er dan in september weer volop tegen aan te gaan. Ik twijfel een beetje daar over meer omdat school je ook wel structuur en zo geeft. en je hebt een doel waar je voor op staat en voor weg gaat iedere dag.
Aan de andere kant hebben ze wel gelijk dat het zo ook niet gaat werken. Ik loop nu stage 4 dagen per week van 9 tot 15 en op de woensdag ben ik vrij van stage om bij te komen en de fysio een bezoek te brengen. Maar hoe ik dat straks ga doen met school weer in februari ik heb nog geen idee... eigenlijk.

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #126 Gepost op: 13 januari 2015, 12:48 »
Maar is dan je stage afgelopen in februari en dan weer naar school?
Want als je 4 dagen stage loopt moet je dan de 5e dag naar school? Anders snap ik niet zo goed waarom ze zeggen dat je te weinig op school bent..

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Studie
« Reactie #127 Gepost op: 13 januari 2015, 22:38 »
officieel moet ik 5 dagen stage lopen maar door therapie en rust momenten is dat niet haalbaar ik loop nu stage op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. woensdag is rust dag en therapie.

Februari moet ik weer naar school toe gewoon 5 dagen als het goed is. Weet niet of het nog haalbaar is maar ik ga het gewoon proberen. Afgelopen jaar heel veel verzuim gehad. een periode gemist door ziek zijn en operatie. en een periode niet gehaald op 2 vakken de rest met 7 of meer gehaald. en nu loop ik stage van kwart over 9 tot 15 ongeveer.

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #128 Gepost op: 14 januari 2015, 11:59 »
Jemig zeg, respect dat je dat volhoudt! Ik duim dat het straks in februari met school ook haalbaar is voor je.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #129 Gepost op: 14 januari 2015, 14:42 »
Bedoelen ze dan dat je te weinig op stage bent Lientje?
Wel knap dat je dit vol houdt.

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Studie
« Reactie #130 Gepost op: 14 januari 2015, 16:05 »
nee ik ben gewoon op stage wat afgesproken is wel zwaar maar opzicht wel goed vol te houden. Is ook niet zo mega zwaar werk scheelt ook. En werk lekker aan me boek dus dan schiet de tijd dubbel op.

Maar gewoon over heel het jaar dat ik gewoon veel te veel verzuim heb.
Ik moet in februari geopereerd worden dus weer op nieuw verzuim maar nog maar niet verteld op school.
anders gaan ze daar helemaal klapperen met hun oren ben ik bang :P

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #131 Gepost op: 14 januari 2015, 20:02 »
Ik heb eindelijk wat goeds te melden over school! *springt een gat in de lucht*

Ik had toch gezegd dat ik een essay moest schrijven met materiaal uit de mediatheek, maar dat ik de mediatheek niet in kan vanwege trapjes?
Nu had ik maandag gemaild naar de vrouw van de mediatheek, met de vraag of ze misschien wat titels voor me wist van boeken die ik kon lenen.
Mailt ze me vandaag terug met in de bijlagen 4 heel uitgebreide artikelen uit encyclopedieën, had ze dus helemaal voor me uitgezocht, en ze heeft nog een boekje voor me liggen dat ik morgen mag ophalen, want dat kon niet handig gescand worden.
Zo geweldig! Ik denk dat ik morgen even iets liefs voor haar ga kopen als bedankje. Nu kan ik gewoon helemaal mijn essay afmaken zonder problemen!

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #132 Gepost op: 14 januari 2015, 20:19 »
Top! Fijn, eindelijk positieve energie rond je studie. :)

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #133 Gepost op: 14 januari 2015, 20:54 »
Slim van je Janelle en heel lief van die vrouw!

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #134 Gepost op: 14 januari 2015, 21:14 »
Oh wat fijn en wat goed dat ze zo meedenkt. Zo hoort het nou gewoon iemand die met je meedenkt en helpt in plaats van problemen maken en tegenwerken zodat het voor jou nog moeilijker wordt. Helemaal goed, succes met het schrijven van je essay

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal