Thuiszorg
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Thuiszorg  (gelezen 14470 keer)

liezenogwat

  • Gast
Re: Thuiszorg
« Reactie #30 Gepost op: 12 februari 2012, 14:25 »
En je hebt tegenwoordig 2 katten die komen óveral bij... Dus zet je daar wat dingen in die voor jou kostbaar zijn zodat zij er niet bij kunnen! ;)

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #31 Gepost op: 12 februari 2012, 16:07 »
@Nih Ehm, Nih, nou waren Marielle en ik gisteren bij je. Volgende keer even vragen of we iets dergelijks voor je willen/kunnen doen misschien?


Pffff ik krijg morgen thuiszorg miep nummer 8 geloof ik. Maar nu is er beloofd dat deze echt voor vast komt. Ik ben benieuwd.......

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #32 Gepost op: 12 februari 2012, 17:37 »
Je hoeft toch helemaal geen uitleg te geven.Je vraagt gewoon of iemand dat kastje voor je op wil hangen.PUNT. Ik bedoel dat je dat zelf niet kunt behoeft ook geen uitleg,lijkt me.
Maak het je niet te moeilijk.Het is jouw huis,jouw leven.Je bent aan niemand verantwoording schuldig over waarom jij een kastje aan de muur wilt of waarom ergens een slot op zit.Het is jouw terrein,alleen van jou!!! En jij bent daar alleenheerser en ieder die bij jou binnen komt is gast en zal zich daar ook naar moeten gedragen ;)
 :knuf: :knuf:
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Thuiszorg
« Reactie #33 Gepost op: 12 februari 2012, 18:03 »
@Rika: ja nee, om zelf niet over mijn grenzen te gaan ga ik jullie lekker over jullie grenzen laten gaan... Dat schiet niet op :p

@Edith: je hebt helemaal gelijk, ik moet gewoon niet zo mutserig doen en iets gaan regelen.
Collective madness is called sanity

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #34 Gepost op: 12 februari 2012, 18:05 »
@Rika: ja nee, om zelf niet over mijn grenzen te gaan ga ik jullie lekker over jullie grenzen laten gaan... Dat schiet niet op :p
Lief van je! Maar toch... ik had het graag voor je gedaan, vind dat soort dingen wel leuk namelijk :).

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #35 Gepost op: 8 maart 2012, 08:22 »
Yes!!!!!!! M'n thuiszorg indicatie is verlengd. Wel een half uurtje minder maar dat is geen ramp en ..... De toekenning is voor 2!!!!!! jaar!!!!!

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Thuiszorg
« Reactie #36 Gepost op: 8 maart 2012, 08:31 »
wauw super rika :)

liezenogwat

  • Gast
Re: Thuiszorg
« Reactie #37 Gepost op: 8 maart 2012, 08:46 »
Super Rika! Gefeliciteerd!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Thuiszorg
« Reactie #38 Gepost op: 8 maart 2012, 08:47 »
Wat fijn Rika, gefeliciteerd

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #39 Gepost op: 8 maart 2012, 16:27 »
Wat fijn Rika!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #40 Gepost op: 8 maart 2012, 17:40 »
Gefeliciteerd :) Dat is toch weer prettig

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Thuiszorg
« Reactie #41 Gepost op: 13 augustus 2012, 13:12 »
Ik zet het hier maar even, mede door mijn gebroken voet is mijn herindicatie voor de huishoudelijke zorg vrij snel en makkelijk telefonisch rond gekomen. Ik hou de zorg die ik al heb, omdat mijn dochter elders gaat wonen en dus niet ingezet kan worden voor de huishoudelijke zorg. Ben dus heel blij dat het deze keer zo makkelijk ging en weer een indicatie voor 2 jaar. Nu nog mijn aanvraag elro, herindicatie AWBZ en verlenging gehandicaptenparkeerkaart en alles is weer rond.. PFFF.

Martinuzje

  • Gast
Re: Thuiszorg
« Reactie #42 Gepost op: 17 augustus 2012, 19:20 »
Minder van je gebroken voet zonne. Tis jammer dat er altijd iets bij moet komen voordat ze die indicaties eindelijk eens goed stellen! Maar fijn dat je het nu in ieder geval krijgt en weer voor 2 jaar. Hopen dat de rest zonder problemen gaat verlopen en je weer eens een beetje rust in je leven krijgt!

Martinuzje

  • Gast
Re: Thuiszorg
« Reactie #43 Gepost op: 5 augustus 2013, 14:07 »
Ik heb vandaag indicatie gekregen voor huishoudelijke hulp. Een uurtje per week (wat we dan gaan verdelen in 2 uur per 2 weken). Heel fijn, want ondanks dat ik heel koppig en doorzetterig ben, loop ik er steeds meer tegenaan dat bepaalde dingen gewoon echt steeds moeilijker gaan... :-[

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal