Thuiszorg
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Thuiszorg  (gelezen 14472 keer)

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #15 Gepost op: 25 januari 2012, 10:00 »
Nou zeker als de zwemvesten en de dweil in het kastje IN het kastje zitten,je weet wel daar waar dat slootje op zit. ;D 8) :-X
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Thuiszorg
« Reactie #16 Gepost op: 25 januari 2012, 10:20 »
Haha een slootje op je kast, dan moet je er ook eendjes in doen hoor!

Nee zonder gekheid, ik kan me voorstellen dat je het echt moeilijk vind het aan te kaarten. Schaf een klein kastje die afsluitbaar is aan. Leg daar spullen in en doe m op slot. Dan kunnen ze er niet in kijken, hoef je er ook niks over te zeggen ;)

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #17 Gepost op: 8 februari 2012, 12:14 »
Morgen komt mijn hulp waarom heb ik de neiging om schoon te maken voordat ze komt... Zij komt toch juist om dat te doen!

Hebben meer mensen last hiervan of is dat een beetje raar (a)?

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Thuiszorg
« Reactie #18 Gepost op: 8 februari 2012, 13:03 »
Ik heb het vooral tijdens. Ik vind het heel moeilijk om me in te houden terwijl hij bezig is...
Collective madness is called sanity

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Thuiszorg
« Reactie #19 Gepost op: 8 februari 2012, 14:27 »
Het lijkt me erg moeilijk, zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar dat ik als hh hulp werkte in verzorgingshuizen, was het vaak dat de mensen het moeilijk vonden mij bezig te zien en niks te doen...

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #20 Gepost op: 8 februari 2012, 14:39 »
Ik vind het ook lastig om niks te doen hoor. Van te voren ruim ik sowieso altijd even op, zodat ze alleen schoon hoeft te maken. Maar meestal ga ik maar bezig met schoolwerk of ga ik boodschappen doen (mijn hulp heeft een sleutel), zodat ik er niet zo bovenop zit.

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Thuiszorg
« Reactie #21 Gepost op: 8 februari 2012, 19:04 »
Morgen komt mijn hulp waarom heb ik de neiging om schoon te maken voordat ze komt... Zij komt toch juist om dat te doen!

Hebben meer mensen last hiervan of is dat een beetje raar (a)?

dat leer je op den duur vanzelf af! Heb dat ook heel lang gehad, maar na jaaaaaaaaaaaaren van huishoudelijke hulp en een hele vette les in LOSLATEN kan ik het nu ook echt loslaten, óók het feit dat de dingen NOOIT zo gedaan worden als je ze zelf zou doen en zou willen. Maar ja, het blijft moeilijk in een afhankelijkheidspositie te zitten zeker als je zo gesteld bent op je vrijheid en zelfstandigheid als ik...  :bloos:

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #22 Gepost op: 8 februari 2012, 19:08 »
Ik zorg wel dat het is opgeruimd vind het niet fijn als zij dat moet doen en daarvoor komt ze ook niet. Maar dan hoeft ze ook niet in mijn persoonlijke spullen te zitten..

Nou ik ga mijn best doen! Morgen komt ze voor het eerst...

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Thuiszorg
« Reactie #23 Gepost op: 8 februari 2012, 22:22 »
Pfff de eerste keer is ook heel erg spannend...

Ik heb nu al meer dan een half jaar huishoudelijke hulp en ik weet nog steeds niet wat ik met mezelf aanmoet. Ik moet echt van tevoren iets bedenken wat ik ga doen...

Succes!
Collective madness is called sanity

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #24 Gepost op: 8 februari 2012, 23:03 »
Ze komt ook nog eens van 0900-1400, heeft dan wel een half uurtje pauze maar ik woon echt heel klein dus geen idee wat ze hier al die tijd moet doen hihi. Ik had aangegeven dat totdat ik verhuisd ben, veel bij mijn moeder bent. Dus niet heel vaak hoeft te komen nu hebben ze het aantal verminderd maar de uren niet dus gewoon een hele lang zit ervan gemaakt. Ben benieuwd!

Jij al een oplossing gevonden voor je privacy probleem?

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Thuiszorg
« Reactie #25 Gepost op: 8 februari 2012, 23:32 »
Nee nog niet, ik kan moeilijk zelf met een kastje gaan slepen en schaam me te veel om iemand te vragen zoiets voor me te regelen.

Ik had wel een leuke tip gekregen voor eehm 'discrete' items. Een doosje beplakken met inpak papier en het daar in bewaren. Als er naar gevraagd wordt is dat een cadeautje voor een vriendin die over een tijdje jarig is, niemand die daar ooit in kijkt of vermoedt dat daar iets in verborgen wordt. Beetje omslachtig om dat in je eigen huis te gaan doen maar ik ga het wel doen denk ik.
Collective madness is called sanity

Martinuzje

  • Gast
Re: Thuiszorg
« Reactie #26 Gepost op: 9 februari 2012, 06:50 »
@nihlaeth: als jij je daar prettig bij voelt en denkt dat het gaat werken, waarom zou je het dan niet doen ;) Dat het omslachtig is: boeiend... Als jij maar een oplossing hebt!

liezenogwat

  • Gast
Re: Thuiszorg
« Reactie #27 Gepost op: 9 februari 2012, 10:21 »
Als ik in de buurt had gewoond had ik graag zo'n kastje voor je gaan kopen en ophangen hoor! Denk niet dat iemand dat raar vind...

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Thuiszorg
« Reactie #28 Gepost op: 9 februari 2012, 10:36 »
Ik vind het ook niet raar, maar denk je niet dat ze zich gaan afvragen waarom dat "cadeautje" er al heel lang staat?

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Thuiszorg
« Reactie #29 Gepost op: 9 februari 2012, 11:23 »
Ahw Nih toch....Maar je kunt toch zeggen dat dat kastje met slotje is om je kostbare spullen in op te bergen, omdat je bang bent dat er een keer wordt ingebroken ofzo? dan vinden mensen het niet raar hoor om een kastje voor je op te hangen ;)

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal