Je eigen bedrijf
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Je eigen bedrijf  (gelezen 20145 keer)

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #15 Gepost op: 23 januari 2012, 15:26 »
Ik heb via de NVJ gezocht en dan kwam ik op twintig euro, maar dan heb ik inderdaad mijn extra kosten nog niet meegeteld. Maar deze klus is ook een beetje buitenom, zeg maar. We gaan nu uiteindelijk een totaalprijs bekijken en ik heb al aangegeven dat ik hem eigenlijk mats, dus ik denk dat we er wel uitkomen.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #16 Gepost op: 23 januari 2012, 16:16 »
Exact... Dit is echt een boekhoudprogramma. (ik heb hier bijv. mee leren werken tijdens de opleiding bedrijfsadminstratie) er zijn behoorlijk wat bedrijven die hiermee hun administratie doen.

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #17 Gepost op: 23 januari 2012, 16:33 »
Thnx, dan ga ik daar weer eens naar kijken, ik heb ooit eerder wel wat met exact gedaan maar dat is lang geleden (zeker 12 jaar als het niet langer is).

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #18 Gepost op: 24 januari 2012, 06:40 »
@ Rachel en Marielle  Excact is een boekhoudpakket maar denk er om er zijn twee hoofdversies van exact namelijk, exact globe en exact enterprise daarbij denk ik niet dat het heel er betaal baar is voor het kleine bedrijf, maar je hebt ook nog
King
Snelstart
accountvieuw
exact online
Mamut
unit4

Ik denk dat ik de bekendste nu wel aardig op een rijtje heb staan

liezenogwat

  • Gast
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #19 Gepost op: 24 januari 2012, 06:46 »
Wij werkten op school met king, vind het week fijn werken als je het eenmaal door hebt.

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #20 Gepost op: 24 januari 2012, 06:59 »
Ik zelf werk op school met exact en king exact is een programma wat ik nooooooooit zou gebruiken en king heel goed programma! Verder wordt snelstart veelal in combinatie met de accountant gebruikt, zo  dat deze mee kan kijken met de boekhouding!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #21 Gepost op: 24 januari 2012, 10:10 »
Ow ja met king heb ik ook gewerkt ja... Hm ik vond exact wel fijn heb het toen ook op mijn stage gebruikt. Maar ik weet niet of het handig is voor een heel bedrijfje nee. Verder ben ik ongeveer 4 jaar geleden gestopt met de opleiding bedrijfsadministratie dus ben er ook wel uit ja...

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #22 Gepost op: 25 januari 2012, 06:56 »
Ow ja met king heb ik ook gewerkt ja... Hm ik vond exact wel fijn heb het toen ook op mijn stage gebruikt. Maar ik weet niet of het handig is voor een heel bedrijfje nee. Verder ben ik ongeveer 4 jaar geleden gestopt met de opleiding bedrijfsadministratie dus ben er ook wel uit ja...

hIHI, dat is natuurlijk ook ieder zijn persoonlijke mening

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #23 Gepost op: 25 januari 2012, 10:21 »
Ja, er waren ook mensen op de opleiding die er niet mee uit de voeten konden...

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #24 Gepost op: 28 januari 2012, 11:30 »
Last-minute: er loopt momenteel een ondernemingsplanwedstrijd new venture. Deadline voor de tweede ronde (haalbaarheidsstudie) is 8 februari, als je niet hebt meegedaan aan de eerste ronde heb je nog tot 31 januari de tijd omalsnog een idee in te dienen en je krijgt dan binnen een paar dagen te horen of je mag instromen in ronde twee.

Ik ben nu dus druk bezig daarmee ;-) . Samen met een van mijn nieuwe collega's. We willen een app gaan bouwen voor mensen die op zoek zijn naar een nieuw huis.
Contacten liggen er, domeinkennis is aanwezig en technische kennis breng ik in. De vraag is nu of het voldoende op kan gaan leveren om ook echt interessant te zijn, vandaar dat een haalbaarheidsstudie nu wel heel goed uit komt.
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 17:55 door Marielle »

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #25 Gepost op: 31 januari 2012, 18:00 »
Ons idee is goedgekeurd, we mogen door naar de volgende ronde :-) .

Ik merk nu heel duidelijk hoeveel energie het me geeft om hiermee bezig te zijn. Er zit lekker vaart in, het wordt snel concreet en er zit uitdaging in. De komende weken dus hard aan de slag voor de volgende stap.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #26 Gepost op: 31 januari 2012, 18:04 »
Wat leuk!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #27 Gepost op: 2 februari 2012, 14:50 »
Ohhh gefeliciteerd Marielle!

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #28 Gepost op: 11 maart 2012, 12:06 »
We zijn weer een paar stapjes verder. We hebben een naam gekozen, een domein geregistreerd en er alvast wat info op gezet, twitter account aangemaakt en een facebookpagina. Later deze week volgt de feedback van newventure, ik ben erg benieuwd. We zijn deze ronde niet in de prijzen gevallen (verbaast me niks) maar zijn wel door naar de volgende ronde :).

Voor onze facebookpagina hebben we nog een aantal likes nodig voor we naar een eigen url kunnen. Dus als jullie willen? ;)
https://www.facebook.com/pages/WoonWekker/388872131141346

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Je eigen bedrijf
« Reactie #29 Gepost op: 11 maart 2012, 13:30 »
geliked ;)
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal