voet/teenklachten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: voet/teenklachten  (gelezen 28096 keer)

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #45 Gepost op: 30 augustus 2012, 16:03 »
Ik hoop het voor je!

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #46 Gepost op: 30 augustus 2012, 16:03 »
Ik ook, ik begin er behoorlijk simpel van te worden als ik eerlijk ben. :P

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #47 Gepost op: 30 augustus 2012, 17:55 »
Ik hoop dat het helpt.

Ik ga over drie weken naar de podoloog, kijken of ze nog iets kan doen, zolen aanpassen ofzo

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: voet/teenklachten
« Reactie #48 Gepost op: 3 september 2012, 19:09 »
Ik hoop dat er een oplossing voor gevonden word!

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #49 Gepost op: 19 september 2012, 12:18 »
Ik heb een ontsteking onder m'n voet, geen hielspoor maar dat in het wel worden. Mijn zool wordt aangepast en ik moet een strasbourg sok voor 's nachts.
Ik heb t even opgezocht, ik wist nog iets met een f. Fasciitis
« Laatst bewerkt op: 19 september 2012, 15:41 door anoesjka »

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #50 Gepost op: 24 september 2012, 10:57 »
Ik gebruik die sok nu 4 dagen en het helpt best wel, ik kan nu 's ochtends redelijk normaal m'n bed uit en lopen doet minder pijn. En een onverwachte maar wel erg prettige bijwerking, ik heb sinds ik m gebruik een stuk minder pijn in m'n heup, 's ochtends bijna niet, het komt in de loop van de dag wel weer terug maar het blijft minder. Geen idee hoe dat kan maar hopelijk blijft het zo.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #51 Gepost op: 24 september 2012, 12:58 »
Wat een fijne bijwerking! Hopen dat dat zo blijft!

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #52 Gepost op: 28 oktober 2012, 17:06 »
Ik wordt de laatste tijd regelmatig wakker met echt enorm zere hakken. Daar waar je voeten het bed raken volgens mij (weet niet precies want als ik half slaap denk ik alleen "AUW, f*ck, ga anders liggen" en dan slaap ik weer. Normaal slaap ik elke nacht door, maar nu wordt ik dus tussendoor wakker van die pijn. Het dringt ook in mijn dromen door. Ik denk niet dat het een soort drukplek pijn is, want ik heb een traagschuim matras en soms is het maar 1 voet en soms zijn het ze beiden. Meestal wordt ik suffig wakker en verander dan met moeite van houding. Dat helpt volgens mij niet echt tegen de pijn, maar ik val altijd snel weer in slaap dus misschien dat de druk het toch is?

Herkennen jullie dit? Het is een diepe stekende pijn, een soort zenuwpijn ook wel. Beetje vaag maar ja. Ik weet niet hoe vaak ik het heb, want dikke kans dat ik er ook geregeld doorheen slaap of niet wakker genoeg wordt om me het te herinneren.

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #53 Gepost op: 28 oktober 2012, 18:16 »
Ja ik herken het,ik heb er ook met periodes last van.Weet ook niet wat het is,denk dat drukpijn logisch is.
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #54 Gepost op: 28 oktober 2012, 20:51 »
hmm, ja het zou logisch zijn, maar ik hou er geen rode plekken aan over en het is een anti-decubitus matras  ??? Dus ik vraag me toch af of het niet iets anders is.

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: voet/teenklachten
« Reactie #55 Gepost op: 30 oktober 2012, 05:14 »
Ik heb het ook. Ik heb vaak beginnende drukplekken daar, maar mijn ervaring is dat ik er eerder last van heb als er ergens in mijn benen iets niet goed zit. Ik denk dat het iets met doorbloeding te maken heeft. Ik heb altijd een kussen onder mijn benen liggen als ik op mijn rug lig, anders gaat het mis :p

Slaap jij vaak op je rug dan?
Collective madness is called sanity

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #56 Gepost op: 30 oktober 2012, 08:06 »
Ik heb idd. ook heel vaak dode benen,dus een doorbloedingsprobleem zou ook een oorzaak kunnen zijn....ik heb nl. ook geen rode drukplekken.Ik slaap op m'n rug in een kuil,hoofd en benen hoog.
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #57 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:12 »
Slaap jij vaak op je rug dan?

Ja ik sliep altijd op mijn buik/zij. Maar de laatste tijd doet op mijn buik liggen zeer ivm wondjes bij mijn sonde en doordat mijn schouders verschuiven kan ik ook niet lang meer op mijn zij liggen. Ik draai in mijn slaap al een tijdje automatisch naar mijn rug. (maar ik kan niet in slaap vallen op die manier)

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #58 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:16 »
Hetzelfde hier! Ik lig graag op mijn rug, maar dan gaan mijn hakken echt heel veel pijn doen. Ik heb ook geen drukplekken ervan. Ik draai mijn onderbenen dan altijd naar buiten (zoals een kikkertje) zodat ik het matras raak met de zijkant van mijn voeten in plaats van mijn hakken. Ik denk dat het bij mij door extra kalkafzetting op mijn hak komt, soms behandelt de fysio het met shockwave en dan gaat het een tijdje beter.

Marieke

  • Gast
Re: voet/teenklachten
« Reactie #59 Gepost op: 6 november 2012, 14:34 »
Ik heb wel eens kramp en dan moet een van mn tenen knakken, is dit normaal of intepreteer ik het gevoel verkeerd dat het geen kramp is... maar wat dan wel?

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal