voet/teenklachten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: voet/teenklachten  (gelezen 28099 keer)

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: voet/teenklachten
« Reactie #30 Gepost op: 27 juni 2012, 07:47 »
Birkenstocks zijn helemaal niet zo lelijk. Ze hadden een lelijk imago. Ik vind ze helemaal niet lelijk.
Crocs...nee daar kan ik helemaal niks moois aan vinden, maar dat is een kwestie van smaak. Crocs kunnen..in een ziekenhuis en gewoon bij je thuis. Crocs in het openbaar vind ik echt not-done.. :P

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #31 Gepost op: 27 juni 2012, 08:16 »
In huis loop ik op crocs maar verder loop ik toch echt op gewone schoenen en als ik een feestje ofzo heb dan doe ik leuke schoenen aan en hoop dat het geen sta feestje is.

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #32 Gepost op: 4 juli 2012, 10:56 »
Volgens de fysio komt het waarschijnlijk door m'n kniebrace, omdat ik daarmee anders loop belast ik ook mijn voet anders, die moet daar aan wennen.

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #33 Gepost op: 2 augustus 2012, 21:09 »
Ik heb vaak na wat langer lopen vaak kramp in mijn voeten, hebben jullie behalve magnesium want dat gebruik ik al een tijdje en helpt eigenlijk niet, tips wat ik er aan zou kunnen doen? Het is best pijnlijk als m'n voeten steeds in een kramp schieten als ik ze beweeg.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #34 Gepost op: 2 augustus 2012, 21:15 »
Dat klinkt vervelend. Maakt het nog uit wat voor een schoenen je draagt in hoe snel de kramp optreedt?

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #35 Gepost op: 2 augustus 2012, 21:28 »
Als ik mijn zolen in m'n schoenen heb is het wel minder.

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #36 Gepost op: 5 augustus 2012, 10:51 »
Ik heb sinds een week erge pijn in m'n linkervoet,onderkant van de voet tussen de 3e en 4e teen.Het is daar ook gezwollen.Het is erg lastig,omdat links mijn "steun"voet is met lopen,omdat rechts de heup uit de kom schiet bij belasting.Ik heb net even gegoogled en ik kom uit op Morton's neuroma.Dat is precies waar ik last van heb.http://www.pijn.com/nl/patienten/oorzaak-pijn/diagnoses-per-regio/knie-enkel-voet/mortonse-neuralgie/.
Wie herkend dit en gaat dit zonder behandeling nog over?(google is hierover niet hoopvol)
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: voet/teenklachten
« Reactie #37 Gepost op: 5 augustus 2012, 11:12 »
Kan het niet gewoon een geluxte of gesubluxeerde teen zijn?
Collective madness is called sanity

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #38 Gepost op: 5 augustus 2012, 11:36 »
Ik zit ook te denken aan een geluxt botje?

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #39 Gepost op: 5 augustus 2012, 13:26 »
nee,want ik heb alles al geprobeerd en het voelt anders,als een lux zeg maar,want daar dacht ik in de eerste instantie aan.Maar ik vraag dinsdag als ik toch  in zh lig of er even een fysio(of m'n eigen als hij dienst in kliniek heeft)of ze even kunnen kijken.
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Lotte--

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #40 Gepost op: 5 augustus 2012, 15:11 »
Edith,

Ik herken het wel, ben al twee keer behandeld voor een mortons neurinoom. telkens wordt er een scan gemaakt van de voet om te zien of het wel degelijk om het mortons neurinoom gaat. Als de bevestiging er is dan spuiten ze onder scopie of echo cortisone in die zenuw. Na de tweede behandeling is er ook een aanpassing op mijn steunzool aangebracht om te voorkomen dat het nog zou terug komen. Helemaal is het niet weg maar het is heel goed te doen nu. De neuroloog schrijft het toe aan de te flexibele voetbeentjes, en omdat ik net als jij niet echt mijn gewicht over mijn twee benen gelijk kan verdelen ga je de ene voet zwaarder belasten dan de andere en werk je het op die manier in de hand. Ik zou het zo snel mogelijk laten behandelen, dan is de kans heel groot dat het met een inspuiting opgelost is. Als het blijft terug komen kan het neurinoom ook operatief weggenomen worden, dit wou de neuroloog echt als allerlaatste optie houden, omdat met EDS het beter is niet te veel te gaan snijden.

Hopelijk kan je snel geholpen worden.

Lotte

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #41 Gepost op: 5 augustus 2012, 17:47 »
dank voor je reactie Lotte
Nou teveel snijden is bij mij al gebeurd,ik wordt overmorgen opgenomen voor m'n 36e en 37e operatie,dus zit niet te wachten op een 38e.Ik zal wel eens kijken wat ik ermee ga doen,heb helemaal geen zin in weer wat eigenlijk,bleh..geouwehoer altijd >:(
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Lotte--

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #42 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:50 »
Dag Edith,

Wat naar voor je al die operaties, maar misschien als je daar toch bent kan je gelijk een scan van je voet vragen en misschien is het met 1 inspuiting al een heel stuk beter, je zal waarschijnlijk door de operaties weer wat minder kunnen lopen en op die manier heeft je voet de kans wat te herstellen.
In ieder geval wens ik je heel veel sterkte de komende dagen met je operaties, en laat je nadien maar goed verwennen, je verdient het.

Groeten,
Lotte

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #43 Gepost op: 6 augustus 2012, 11:08 »
dank je,Lotte.
Maar ik denk niet dat dit zo makkelijk gaat.De kans is groot dat er ook wel een scan gemaakt gaat worden van m'n buik,maar om dan ook gelijk een scan te maken van m'n voet is niet zo simpel als wij leken denken.
Ik heb vorig jaar een soort gelijke ervaring gehad,toen er ook een mri van mijn darm gemaakt moest worden omdat ik een illeus had en het bizarre toeval wilde dat er vlak voor de tijd ook nog borstkanker bij mij werd ondekt.En omdat het door mijn arthrodesearm niet mogelijk was om een echo in m'n oksel te doen,zou er eigenlijk een mri gemaakt moeten worden.Ik zeg,ik moet over een paar dagen toch door de mri vanwege een illeus,kan dan niet gecombineerd worden?Nou nee dus,andere contrast,andere instellingen,andere blablabla.
Muti-disciplinaire behandeling,daar zijn ze niet zo goed in hier ;)
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: voet/teenklachten
« Reactie #44 Gepost op: 30 augustus 2012, 15:58 »
Ik ga morgen naar de fysio (nieuwe) vanwege enkelklachten! Dat is echt in een heel rap tempo toegenomen. Na een paar meter gelopen te hebben kan ik eigenlijk al bijna niet meer lopen van de pijn! Supervervelend, 's avonds knakken mijn enkels als een malle, 's ochtends zijn m'n enkels vaak stijf en doet het heel zeer om m'n voet in normale positie te krijgen en verder overdag kan ik maar een paar meter lopen en dan krijg ik al enorme last van m'n enkel. Hopelijk met goede oefeningen kan deze pijn wat afnemen.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal