Hoe leg je aan anderen uit wat je hebt?
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Hoe leg je aan anderen uit wat je hebt?  (gelezen 19868 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Hoe leg je aan anderen uit wat je hebt?
« Reactie #60 Gepost op: 30 mei 2013, 12:39 »
Los daarvan vind ik het ook persoonlijke informatie die ik niet met Jan en alleman wil delen. Als iemand me nauwelijks kent, gaat het hem/haar niet zo veel aan. Ik ga aan een ander die ik nauwelijks ken toch ook niet vragen of hij/zij gezondheidsproblemen heeft of zo?

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Hoe leg je aan anderen uit wat je hebt?
« Reactie #61 Gepost op: 30 mei 2013, 12:44 »
Los daarvan vind ik het ook persoonlijke informatie die ik niet met Jan en alleman wil delen. Als iemand me nauwelijks kent, gaat het hem/haar niet zo veel aan. Ik ga aan een ander die ik nauwelijks ken toch ook niet vragen of hij/zij gezondheidsproblemen heeft of zo?

Helemaal mee eens! Soms lijkt het wel heel normaal gevonden te worden dat je alle details e.d. deelt, terwijl ik graag ook wat privé houd en zelf beslis wat ik wel en niet deel.

Offline Danique van de Haar

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Hoe leg je aan anderen uit wat je hebt?
« Reactie #62 Gepost op: 30 mei 2013, 12:48 »
Los daarvan vind ik het ook persoonlijke informatie die ik niet met Jan en alleman wil delen. Als iemand me nauwelijks kent, gaat het hem/haar niet zo veel aan. Ik ga aan een ander die ik nauwelijks ken toch ook niet vragen of hij/zij gezondheidsproblemen heeft of zo?

Nee snapik dat is ook zo. zo bedoel ik het ookniet.
Ik bedoel gewoon vrienden van me ouders bijv. dan komt het te spreken en vind ik het lastig hoe ik het moet verwoorden. Ik bedoel niet dat als ik iemand tegenkom ik het uitgebrijd erover ga hebben. zo ben ik al totaal niet! want ik praat er juist amper over.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal