Linker knie verdraaid
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Linker knie verdraaid  (gelezen 12362 keer)

Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #15 Gepost op: 24 december 2013, 11:10 »
Heey,

Neen, mn knie, eigenlijk mn hele been vind dit niet zo grappig. Mn spierkracht is voor een groot deel weg. Dat zal wel in samenwerking zijn met cms en hypokpp aangezien ik opeens mn spieren in mn linker been anders gebruik.

Kortom, weinig vooruitgang, maar dat kan ik ook niet verwachten na 3 en halve dag. Met de brace kan ik aardig bewegen. zolang ik mn been gestrekt houd en niet te veel doe, wat gister het geval was...  :AA:Met een weekje kan ik een hoop meer zeggen denk ik.

In iedergeval niets afgescheurd. Daar ben ik opzich al erg blij mee.

Groetjes,

Thomas

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #16 Gepost op: 24 december 2013, 11:59 »
Niks gescheurd is inderdaad al best een fijn idee. Lastig zeg dat er nog geen vooruitgang in zit. Maarja, ik herken ook het ongeduld, ik heb ook altijd het liefst dat iets gister al vooruit ging..of over was.

Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #17 Gepost op: 24 december 2013, 21:43 »
Haai,

Ik vroeg mij zostraks af waarom het sinds vrijdag avond eigenlijk niet zo lekker ging. Veel misselijker van normaal en een beetje draaierig. Daarbij gewoon zo'n vaag gevoel, dat ik mij niet zo lekker voelde.

Vanavond met wat familie lekker gegeten thuis. Een paar vodkatjes later ( :AA: ) viel het mij op dat het opeens een heel stuk beter ging. Ik dacht dat ik vrijwel geen pijn had van mn knie, maar nu merk ik dat ik er wel degelijk last van heb. Ik mis het echte pijn gevoel, maar de andere pijn klachten zijn dus wel degelijk aanwezig.

Dus vanacht gelijk met de diclofanac beginnen voor een aantal dagen. Wilde dit even melden, aangezien ik mij na 19 jaar eigenlijk pas besef dat ik dit al veel vaker heb gehad.

Maar goed dat mag de plezier niet bederven. Het gaat niet bepaald lekker vandaag, maar dat mag de feest stemming niet drukken :D

Groetjes,

Thomas

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #18 Gepost op: 24 december 2013, 23:50 »
Tja soms kom je inderdaad pas laat achter dat soort dingen. Geniet van de kerstdagen!

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #19 Gepost op: 25 december 2013, 01:52 »
Haha daar hadden wij t nog over, dat je pijn soms niet echt registreert maar dan wel misselijk bent zeg maar. En moe, niet lekker etc hoort daar ook bij. Pas als de pijn echt gedempt wordt merk je dat t er al die tijd was.

Ik vind het een beetje hetzelfde effect hebben als een airco/ventilatiedinges in een groot gebouw die de hele dag draait. Die hoor je gewoon niet, registreer je niet. Maar als hij uit gaat, wat een rust ineens! Dan merk je pas dat je al die tijd in de herrie hebt gezeten.

Ik hoop dat de diclo je gaat helpen! Heb je wel ook goede maagbeschermers voor daarbij?

Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #20 Gepost op: 25 december 2013, 09:26 »
Inderdaad! Echt allemaal waar wat je zegt over een airco in een gebouw!  ;D Grappig dat zelfs na dat we redelijk uitgebreid hierover hadden gepraat het kwartje hier nog niet viel.   ::)

Ik heb een aantal maanden zantac gebruikt. Dat had nogal een negatief effect wat langzaam had opgebouwd. Het bleek uiteindelijk zo te zijn dat een deel van mn medicatie niet meer werd opgenomen. Ben er dus mee gestopt en toen ging het na 2 dagen al weer wat beter.

Zijn jullie trouwens ook van die nachtdieren  ;D ? Gezien jullie tijd van posten hahaha.

Doei,

Thomas


Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #21 Gepost op: 25 december 2013, 11:11 »
Uurtje geleden 25mg diclo genomen....merk vrijwel geen verschil tot nu toe. Ik moet er wel bijzeggen dat mn dag opstart altijd zwwar is en ik mij dan niet zo lekker voel. Ffe aankijken  :o


Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #22 Gepost op: 25 december 2013, 11:19 »
Dat verstoord binnen komen van de pijn herken ik wel. Ik hoop dat je diclo toch nog gaat werken!

Ik heb nogal last van slapeloosheid en daarom 's nachts vaak wakker... met recht een nachtdier te nomen ;)

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #23 Gepost op: 25 december 2013, 14:13 »
Ik ben al van kleins af aan een drama met slapen. Het wil soms wel lukken, maar de laatste tijd nben ik echt een nachtdier...

Oh diclofenac..heb je maagbescherming? Want ik kreeg t niet..en t was niet nodig volgens de ha. En ik belandde mooi op de seh met een maagbloeding en ben ternauwernood ontsnapt aan een maag perforatie door de zweer. En ik gun dat echt niemand! Bij mij haalt diclo geen reet uit trouwens..hoop dat t jou wel helpt....

Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #24 Gepost op: 25 december 2013, 14:35 »
Inmiddels half 4, niks. Als ik lang zit gaat de misselijkheid enigsinds weg. Maar als ik opsta komt dat in volornaat terug. Ffe iets anders zoeken dan maar :)

Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #25 Gepost op: 25 december 2013, 19:26 »
Toch maar even naar een arts ergens in de komende dagen. Ik val bijna flauw met het opstaan vandaag. Geen idee wat er mis is. Maar er moet maar even wat beter naar gekeken worden. Dit word een beetje té gek.  :S

Wel lekker aan het gourmetten hihihihi. Zit nu ffe bij te komen op de bank ipv op de houte stoel.
« Laatst bewerkt op: 25 december 2013, 20:06 door Tomac »

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #26 Gepost op: 25 december 2013, 19:55 »
Verstandig van je... T klinkt ook niet echt goed.

Geniet van t gourmetten!

Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #27 Gepost op: 26 december 2013, 13:21 »
Haai,

Zostraks even knieen zitten vergelijken en ik heb zwelling links. Een dikke rand onder mn knieschijf. Dat verklaart wellicht de pijn van gister. Ik heb er vanaf het wakker worden tot nu, wat zn twee en half uur is, nog niet echt last van gehad. Laat dat maar lekker zo  :AA:

Groetjes,

Thomas

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #28 Gepost op: 26 december 2013, 14:11 »
Hoe is het met de misselijkheid en het bijna-flauvallen?
Ik herken het wel, als je zo stil mogelijk zit wordt het minder en bij bewegingen wordt et erger.

Tomac

  • Gast
Re: Linker knie verdraaid
« Reactie #29 Gepost op: 26 december 2013, 14:29 »
Vandaag nog niet zo veel last gelukkig. Wel een tikkeltje misselijk. Maar dat is prima te doen. Nog niet gehad dat ik bijna flauwviel met opstaan. Hopelijk blijft dat ook lekker weg vandaag, en daarna ook  ;D

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal