Tens
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Tens  (gelezen 14503 keer)

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Tens
« Gepost op: 8 oktober 2013, 09:07 »
Hi,

Op facebook bleek dat er een aantal meiden veel baat hebben bij hun tens. Dus ik dacht dat het misschien handig was om een topic hierover te openen om ervaringen uit te wisselen? Ik kon er zelf nog geen topic over vinden, maar misschien heb ik met mijn neus gekeken! ;)

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Tens
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2013, 11:59 »
Ik ben wel heel benieuwd naar de ervaringen!

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #2 Gepost op: 8 oktober 2013, 12:02 »
Ik heb mijn tens al een tijd niet gebruikt, hij zit nog in de verhuisdoos (dat zegt genoeg haha) maar Edwin gaat 'm binnenkort eruit halen. Hopelijk doet hij het nog, ik vond het wel prettig!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Tens
« Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2013, 15:35 »
ik heb sinds kort een TENS. En ik moet zeggen dat t wel lekker vind, even wat anders dan pijn in een bepaald deel. Ik gebruik hem t meest op mijn benen, omdat mijn benen het meest pijn doen, net als mijn rug. Maar best fijn dus, zo een TENS

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #4 Gepost op: 8 oktober 2013, 16:07 »
Ik heb sinds 1,5 maand ongeveer een TENS. Ik gebruikte hem eind van de middag en de hele avond. Inmiddels de hele middag en avond. Zo prettig! Alleen heb ik gisteren andere elektroden geprobeerd waarop ik een soort allergische reactie (rood, bultjes en jeuk) kreeg dus ik moet even een paar dagen zonder.

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #5 Gepost op: 8 oktober 2013, 20:31 »
Als ik de elektroden op mijn schouders doe dan blijven ze niet echt goed plakken (behalve als ik op mijn buik op bed lig met mijn armen gestrekt langs mijn lichaam maar dat is niet echt comfortabel), op mijn onderrug blijven ze wel goed plakken! Heel irritant.

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2013, 14:05 »
Misschien moet je voor de je schouders andere elektroden gebruiken? Of gebruik je daar misschien een soort creme ofzo, waardoor je huid wat vettig is?

Ik heb ook een tens, via de pijnpoli. Ik moest drie keer per dag een half uur of zonodig vaker en ik vond het echt heel erg fijn. Ik kreeg heel veel ontspanning in mijn rug, wat de pijn echt enorm verminderd heeft. Nu gebruik ik het niet meer dagelijks, alleen als ik te veel spanning heb.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #7 Gepost op: 24 oktober 2013, 13:48 »
Ik heb van dat spul om je huid te ontvetten speciaal voor de tens. Daardoor blijven bij mij de elektroden beter plakken. Misschien is dat een idee Anne?

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #8 Gepost op: 24 oktober 2013, 13:52 »
Ja, dat zou ik ook nog kunnen proberen. Maar ik geloof niet dat mijn schouders vettiger zijn dan mijn rug, dus ik weet niet of het daaraan ligt. Volgens mij ligt het ook meer aan de bewegingen, want als ik stil zit dan blijven ze wel zitten. Maar nu plak ik er fixomul overheen en dan blijven ze wel goed zitten. :)

Offline biancavanthul

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 47
  • carpe diem
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #9 Gepost op: 26 november 2013, 22:08 »
Vraagje: ik heb een hyperallergen huid en wil ook tens gaan gebruiken zijn er oon speciale electroden voor een hyperallergene huid?
Liefs Bianca

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Tens
« Reactie #10 Gepost op: 27 november 2013, 09:24 »
Ja volgens mij zijn die er. Ik denk dat je even moet googelen. Het is vast ergens te vinden....

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #11 Gepost op: 27 november 2013, 18:16 »
Ja, die zijn er.

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #12 Gepost op: 27 november 2013, 22:57 »
Misschien even je verzekering bellen? Zij zullen het vast wel weten of je kunnen doorverwijzen naar een bedrijf die ze verkoopt.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Tens
« Reactie #13 Gepost op: 2 december 2013, 12:51 »
Ik ben nog steeds superblij met mijn tens. Ik had last van mn knie en niks leek te helpen, maar toen bedacht ik me dat ik misschien de tens er even op moest doen. En echt waar, het is nu al een stuk beter! Het helpt ook echt, en de massage functie van mijn tens (die van de lidl) vind ik echt superfijn joh!

Offline biancavanthul

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 47
  • carpe diem
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #14 Gepost op: 2 december 2013, 15:55 »
As donderdagmiddag een gesprek met die heerlijke huisarts van hier over mijn enorme toegenomen pijn ik weet niet of dat met tens is op te vangen ik ga he hem voorstellen anders wil ik naar een pijnpoli! Dit trek ik niet meer hoor!  :'( ik ben op van de pijn en de energieke lust is weg!  Ik lig meer op bed dan dat ik op ben :-[
Liefs Bianca

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal