Tens
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Tens  (gelezen 14504 keer)

Offline biancavanthul

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 47
  • carpe diem
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #30 Gepost op: 11 februari 2014, 19:31 »
@annemarieke
Ik ben al eerder bij de pijnpoli in Zwolle onder behandeling geweest voor dezelfde klacbten maar toen hebben ze alleen de medicatie opnieuw ingesteld.  Dat zal nu ook nodig zijn denk ik ivm wisseling van medicatie door deze super (rot) dokter!
Ik ben bang dat er een zenuwblok gedaan moet worden ivm ernstige zenuwpijn die in mijn rug begint en eindigt bij mijn knie.
Ik verga momenteel vd pijn!   :-[

Weet jij of deze poli in het nieuwe ziekenhuis is gevestigd of nog in het transitorium bij de weezenlanden?
Liefs Bianca

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #31 Gepost op: 11 februari 2014, 20:05 »
Nope, nieuwe pijnpoli zit bij het nieuwe ziekenhuis, maar aan de Dr. Spanjaardweg (nieuwe Isala zit aan de Dr. van Heesweg) in gebouw B dat is het gebouw naast het diagnosepunt.

Offline biancavanthul

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 47
  • carpe diem
    • Bekijk profiel
Re: Tens
« Reactie #32 Gepost op: 13 februari 2014, 14:32 »
Ik kreeg net een telefoontje van de pijnpoli in zwolle dat ik 14 maart moet komen (ik had morgenochtend ook kunnen komen om 8.15 maar dat red ik helaas niet qua tijd ivm adl en het vervoer moet hier 24 van te voren aangevraagd worden)
Ze gaan kijken wat het beste voor mij is of de medicijnen veranderen of tens ik krijg zowiezo een uitleg over tens. Ik ben benieuwd!
Liefs Bianca

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal