Showroom
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Showroom  (gelezen 45011 keer)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Showroom
« Gepost op: 20 november 2012, 13:47 »
Hierbij dan eindelijk een topic om je (nieuwe) handbewogen of elektrische (sport)rolstoel, loopfiets, scootmobiel, auto-aanpassing, speciale fiets, handbike of rolstoelscooter te showen. Alles wat jouw mobiliteit verbeterd en gezien wordt als een hulpmiddel mag je hier posten!



Een aantal guide lines:

1. post een duidelijke foto. Maak hem niet te groot, de grootte kan je aanpassen door de fotolink zo te maken maar dan zonder spaties (alleen spatie na img)  >>> 
[img width = 400]http://de link[/img] Door het getal aan te passen kan je de foto groter of kleiner maken.

2. zet onder de foto het merk en type van je hulpmiddel.

3. nog meer info is altijd beter, misschien kan je iets vertellen over de extra aanpassingen die jou rolstoel heeft bijvoorbeeld. En of het erg lastig was om het hulpmiddel te krijgen en of je zelf bij moest betalen. Hoe lang heb je hem al en hoe heet die mooie kleur?

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2012, 14:01 »


Ik heb een quickie heluim met als kleur matt purple. Als zitkussen een jay soft combi. Verder heb ik e-motionwielen met gecoate hoepels ;D

Aline

  • Gast
Re: Showroom
« Reactie #2 Gepost op: 20 november 2012, 15:16 »

Quickie helium, kleur is antraciet (geen idee hoe die heet). Jay soft combi zitkussen, normale rugleuning met verstelbare banden en luchtdoorlatende stof, spinergy wielen. Rubbercoating op de hoepels. Carbon spatborden.


Mijn vorige rolstoel:

Quickie Neon, compacte vouwframe rolstoel. Kleur is mat rood. Rubbercoating op de hoepels, luchtdoorlatende bekleding in de rugleuning (verstelbare banden). Aluminium spatborden.

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #3 Gepost op: 20 november 2012, 15:31 »
Ik heb een Quikcie Helium, een witte zoals je ziet. Verder zijn er weinig aanpassingen. Het kussen is een Synergy solution1! Daarvoor verwijs ik je naar de volgende site haha! Overigens lijkt mijn rugleuning erg laag, maar ik heb een beste wig en ik hou niet zo van een hoge rugleuningn. Haha. http://www.ocmobilitycenter.com/synergy_seat_cushions.html

En dan nu de foto's van mijn stoel.





Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2012, 16:14 »
Ik heb dezelfde kleur als Annemarieke. Ook een Quickie Helium, maar met een carbon spatborden, Jay rug en een Vicair kussen.

Ik maak binnenkort wel even een fatsoenlijke foto :p

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2012, 17:43 »
Dit is mijn witte QuickIe helium met EMotion wielen en een jay soft combi kussen. Hmm wit klinkt nu niet zo origineel hè haha.

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #6 Gepost op: 20 november 2012, 18:32 »
Ik heb dus een RGK Hi lite titanium. Heb hier best voor moeten knokken om een goede stoel te krijgen met ergosit. Door de ergosit zit ik nu niet meer op mijn onderrug maar op mijn kont zo als het hoort.  ;)  Kleur is heel erg donker blauw met groene en blauwe glinsterdingetjes.



Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #7 Gepost op: 20 november 2012, 19:38 »
Ik heb een rode pendel, de nieuwe versie. Gekregen van het UWV  :) Het is een beetje een gekke foto omdat ik een foto van de wheelchair love sticker maakte, vandaar nog even een google foto van een andere pendel erbij.
Hij kan 25+ km/h.




Verder heb ik een TiLite TR rolstoel. Dit is een titanium vast frame rolstoel. De mijne is in titanium kleur en met rode accenten (waarvoor ik had verwacht zelf te moeten betalen, maar de gemeente vond het prima!) en rode Golz Twin Star wielen. Verder heb ik een zitorthese (op maat gemaakt kussen) met een erg grote wig erin, namelijk 13 cm. En als rugleuning heb ik nu een Jay J3 rug, hiervoor had ik een corbac rugleuning.
Je zal zien dat er een Speedy aansluiting onder de stoel zit op de foto's, echter is mijn Speedy Electra ingeleverd omdat ik deze niet meer kon gebruiken.






Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Showroom
« Reactie #8 Gepost op: 21 november 2012, 15:42 »
Dit is de mijne ;)



Jay3 rug met duwhandvaten:



en me sleutel klem en schooltas drager:


Martinuzje

  • Gast
Re: Showroom
« Reactie #9 Gepost op: 21 november 2012, 15:56 »
Je zal zien dat er een Speedy aansluiting onder de stoel zit op de foto's, echter is mijn Speedy Electra ingeleverd omdat ik deze niet meer kon gebruiken.

Ik zal morgen even mijn arsenaal op de foto zetten, met Speedy ;)!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Showroom
« Reactie #10 Gepost op: 21 november 2012, 16:19 »
Ik ben ook nog aan het foto's maken aangezien ik mn oude foto's niet kan vinden en verder nooit zo van het foto's van mn arsenaal maken ben..

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #11 Gepost op: 21 november 2012, 17:17 »
Mijn ADL-stoel:



Het is een Quickie Helium met een Jay J3 kussen, middelste contour, een StarLock kussen en Proton wielen. Onder mijn stoel hangt een tasje van een rolstoelleverancier en om het frame zit ook een tasje voor mijn mobiele telefoon van Quickie (is op de foto niet duidelijk te zien).

Mijn trippelstoel:


Is van het merk Hepro, type Gasso. Heeft een verlengde remhendel, zodat hij ook op de rem kan als hij in de extra hoge stand staat.
« Laatst bewerkt op: 21 november 2012, 18:14 door Marianne »

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #12 Gepost op: 21 november 2012, 18:01 »
Van welk merk is je trippelstoel, Marianne?

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #13 Gepost op: 21 november 2012, 18:15 »
Dat is een goede ja, heb het gelijk toegevoegd! (Na eerst onder de stoel te hebben gelegen op zoek naar een merkje...) Zie ook http://www.allzorg.nl/product150/+++++hepro+gasso+++ voor meer info.

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #14 Gepost op: 23 november 2012, 12:23 »
Mijn trippelstoel lijkt op die van Marianne, maar mijne is elektrisch verstelbaar. (Goede ergo gehad ;D)

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal