Blaasontsteking
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Blaasontsteking  (gelezen 7051 keer)

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Blaasontsteking
« Reactie #15 Gepost op: 13 oktober 2012, 13:26 »
Ja maar jij spuit hem gelijk in je darm. Das denk ik anders dan als je hem drinkt.   :P

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Blaasontsteking
« Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2012, 13:30 »
Ja maar jij spuit hem gelijk in je darm. Das denk ik anders dan als je hem drinkt.   :P
Ja dat zou kunnen! Nooit aan gedacht, maar misschien maakt dat wel verschil ja haha. Al spuit ik minder door dan een gemiddelde persoon drinkt trouwens. Oh ja en voordat ik mijn sonde had was mijn ochtend koffie altijd mijn darm-wake-up-call. Maar toen dronk ik ook heel veel koffie nog :P (En had ik bijna nooit laxeermiddel nodig)

nog even offtopic: maar mijn ex-huisgenootje die moest darmspoelen vanwege lichte SB zei ook altijd meer "ongelukjes" te hebben als ze koffie dronk. Ze dronk het bijna nooit, vandaar dat het ook opviel. (Grappig feitje vonden wij altijd)

Zal ik dit verplaatsen naar een draadje over darmen of laten we het hierbij?
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2012, 13:33 door Wendela »

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Blaasontsteking
« Reactie #17 Gepost op: 13 oktober 2012, 14:20 »
Ik heb wel baat bij die cranberrypillen. Als het al een echte onsteking is, dan helpt het niet natuurlijk niet meer. Maar als ik het voel aankomen (ik krijg altijd eerst wat buikpijn) en ik slik dan direct een cranberry kuur, dan gaat het 9 van de 10 keer goed.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Blaasontsteking
« Reactie #18 Gepost op: 13 oktober 2012, 18:25 »
Koffie werkt bij mij ook laxerend maar misschien omdat ik het weinig drinkt..

Maar even terug naar het onderwerp van koffie moet ik inderdaad ook vaker naar de wc van thee ook trouwens dus misschien heeft het te maken met dat het warm is.

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Blaasontsteking
« Reactie #19 Gepost op: 14 oktober 2012, 12:02 »
@Rachel,je moet vaker naar de wc omdat er zowel in thee als in koffie caffeine zit.Alleen in kruidenthee niet,
Kijk maar eens bij deze link,http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/cafeine.aspx
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal