Gepersonaliseerde SOS Talisman
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Gepersonaliseerde SOS Talisman  (gelezen 20097 keer)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Gepost op: 4 juli 2012, 17:52 »
Mijn SOS talisman was al een tijdje stuk en omdat ik volgende maand naar Praag ga hadden J. en ik besloten dat ik weer een medische armband zou gaan kopen. Ik ben heel slecht in het dragen van die dingen dus het zoeken was naar een leuk modelletje. Op de site van laurens hope vond ik de PERFECTE armband! Die zou ik zeker elke dag dragen, wat een beauty!  8) Het plaatje met gegraveerde info zit aan de onderkant van je arm dus je ziet dan alleen het mooie bandje. Echter toen ik ging betalen kwam ik erachter dat ze alleen creditcard aannemen  :O NOOOOOOoooo.... En niet alleen deze site, maar alle medical bracelet sites met cute bandjes!

Toen bedacht ik dat ik zelf ook wel aan de slag kon om zulke leuke bandjes te maken. Ik had tenslotte al een SOS en een los dekseltje is zo besteld :)
Dus vandaag ben ik langs de Pipoos geweest en heb flink (veel te veel) ingeslagen. Ik kan de hele zomer verschillende bandjes maken voor mijn SOS talisman!

Zie de foto's voor de 2 bandjes die ik vandaag heb gemaakt. Ze zitten allebei tegelijk aan de talisman (zonder deksel ja). Een bandje is gevlochten leer en de andere is een bandje dat uit 2 geregen draden bestaat. Ik heb nog heel veel mooie kralen gekocht die niet in deze armbanden zijn verwerkt (ik ga proberen die van Laurens Hope na te maken), maar het draad is te dik. Dus ik moet weer terug naar de Pipoos.

Wat vinden jullie er van?





ik heb er weer een hobby bij :) (Nu ik niet meer mag nagellakken!)

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2012, 18:10 »
Superleuk gedaan!

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #2 Gepost op: 4 juli 2012, 18:13 »
gaaf gemaakt!

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #3 Gepost op: 4 juli 2012, 18:47 »
Goed idee zeg!

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #4 Gepost op: 4 juli 2012, 21:25 »
Wat leuk en wat een goed idee!

Ik heb net een paar dagen geleden een SOS talisman besteld voor als ik binnenkort op vakantie ga maar het is inderdaad niet het mooiste armbandje. Denk dat ik binnenkort ook eens aan de knutsel ga :D.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #5 Gepost op: 4 juli 2012, 22:55 »
Linn heb jij hem bij de online shop besteld? SOS Talisman Holland? En als dat zo is kreeg je de bestelling snel binnen?

Ik heb daar namelijk besteld en betaald (mijn dekseltje en een talisman voor mijn zusje), maar achteraf vind ik het wat raar dat ik geen e-mail bevestiging heb gehad. Helemaal niks. En bij nader inzien staat er ook niet zo heel veel op de site. Dus ik was benieuwd of jij daar ook had besteld en alles hebt gekregen?

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #6 Gepost op: 4 juli 2012, 23:09 »
Ik heb hem bij die site besteld inderdaad. Heb hem eergisteren besteld en betaald maar nog niet binnen gekregen en heb ook geen e-mail bevestiging gehad.
Ben wel benieuwd of het goed gaat, hoop dat hij deze week nog aankomt.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #7 Gepost op: 4 juli 2012, 23:14 »
Oke Linn, wil je het me laten weten als je het binnen hebt? Ik heb gister besteld, maar vanavond pas betaald. Ik kan nergens negatieve berichten vinden over de shop dus het zal wel goed zijn, maar ik begin toch wat kriebels te krijgen.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #8 Gepost op: 4 juli 2012, 23:15 »
Echt super leuk!!

Alleen krijg je dan niet het probleem dat mensen het niet als een SOS bandje herkennen, en dus geen medische info kunnen vinden? Ik heb dat probleem namelijk al met mijn bandje. Ik heb dezehttp://www.sosarmband.nl/armband-idonme-c-32.html . Moet je even wat naar onder scrollen. Bij mij word er namelijk regelmatig naar info gezocht omdat ik Regelmatig aanvallen heb. Ik heb een paarse

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #9 Gepost op: 5 juli 2012, 09:27 »
Maar ze kunnen het hangertje dan wel herkennen toch? Ik bedoel dat dingetje waar het papiertje in zit.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #10 Gepost op: 5 juli 2012, 09:40 »
Ze herkennen het hangertje idd. Daar staat duidelijk het teken op. Als ze dan je pols nemen dan vinden ze hem vanzelf  ;) Die ID on Me armbanden zijn denk ik te onduidelijk als ze er bij jou af en overheen kijken. De SOS talismannen die zijn wat meer standaard, ambulancepersoneel etc. is op die hanger getraind (niet op het armbandje waar ze aan zitten). Bovendien worden die al op verschillende manieren gedragen (ook op je horlogebandje, als sleutelhanger, aan een siliconen bandje of als ketting of broche). De hanger zullen ze dus heus wel herkennen aan welk bandje hij ook zit.
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2012, 09:54 door Ingeborg- Wendela »

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #11 Gepost op: 5 juli 2012, 09:52 »
Als je het binnen hebt, Wendela, wil je het dan laten weten? Dan weet ik sowieso dat het goed zit.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #12 Gepost op: 5 juli 2012, 09:55 »
Ja doe ik Maaike! Ik hoop ook dan Linn hem snel binnen krijgt.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #13 Gepost op: 5 juli 2012, 10:43 »
Wat gaaf die bandjes wendela!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Gepersonaliseerde SOS Talisman
« Reactie #14 Gepost op: 5 juli 2012, 23:06 »
Wat leuk gedaan, Wendela!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal