Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem  (gelezen 6545 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Gepost op: 13 juni 2012, 21:56 »
Hoi,

Ik ben benieuwd of een van jullie dit herkent.
Als je Biofreeze op een lichaamsdeel smeert, moet dat erg koud gaan aanvoelen. Ik voel daar helemaal niks van.
Tijgerbalsem het zelfde verhaal: het wordt helemaal niet warm, laat staan heet.
Ik heb ooit een spierbalsem van de Kruitvat gebruikt en die werkte wel. Maar de gangbare producten, die bij iedereen helpen, helpen bij mij dus niet. Ik vind het maar gek ben ben benieuwd of iemand dit herkent.

Groetjes

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2012, 22:07 »
Ik heb dat soort producten nooit gebruikt maar ik ben wel ongewoon ongevoelig voor pepers. Waar andere mensen brandende huid & lippen krijgen en pijn bij ontlasting, heb ik dat helemaal niet. Het voelt in mijn mond wel heet maar blijkbaar veel minder dan bij andere mensen.
Collective madness is called sanity

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2012, 05:56 »
Ik heb hetzelfde met die producten. Of het wordt koud, of ik voel niks, maar vrijwel nooit warm.

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2012, 07:58 »
Ik vind dit wel grappig want ik heb dit ook ervaren,maar dacht dat het aan het product lag.Ik heb nl. niet de orginele tijgerbalsem,maar een ander chinees merk(ruikt net zo als tijgerbalsem).Dit wordt bij mij ook niet warm.Ook had ik laatst een goedkope variant van de warmtepleisters gebruikt,daar zat dezelfde geur aan als tijgerbalsem,maar werd ook niet echt warm bij mij.Wel kreeg ik een huidreactie vn de stoffen die er in zaten,dus na een kwartier voelde het erg onprettig en schrijnend onder de pleister en toen ik hem eraf haalde nam ik natuurlijk ook de huid mee.Ook stom van mij,want ik laat na bloedprikken het watje met een  verbandje vastmaken omdat ik niet tegen die pleisters kan en dan plak ik een mega warmteplakkert in m'n nek :-[Maar ikk had zo,n pijn dat ik er schijnbaar verstandsverbijstering van kreeg.fail van de dag dus,maar goed, :backtopic:bij mij word tijgerbalsemachtige producten ook niet warm.
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2012, 10:25 »
Nee hier ook niet. iets dat koud moet aanvoelen voelt dat niet, tijgerbalsem wordt niet heet. Warmtepleisters zijn ook niet heel warm... Terwijl ik dan van iemand anders hoor dat het zo heet wordt.
Grappig dat meer mensen dit zo ervaren.

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Reactie #5 Gepost op: 14 juni 2012, 10:27 »
Ik ervaar van tijgerbalsen oid ook geen warmte wel een huid die helemaal stuk gaat

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Reactie #6 Gepost op: 14 juni 2012, 10:36 »
Nu ik er overnadenk een tijd terug smeerde ik iets op wat warm moet worden maar ik merkte er niets van, laatst had m'n dochter spierpijn dus dat spul erop en ik zei nog het hoort warm te worden maar dat merk je niet. Nou zij dus wel.

Offline *Inge*

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 236
    • Bekijk profiel
Re: Geen reactie op biofreeze en tijgerbalsem
« Reactie #7 Gepost op: 22 juni 2012, 18:15 »
Ik heb dat ook met dat soort producten. Bij mij doet het of helemaal niks, of ik krijg een tegengestelde reactie. Meeste mensen nemen paracetamol als ze hoofdpijn hebben, ik krijg er juist alleen maar meer hoofdpijn van!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal