Stelling #5: Je moet zonder hulpmiddelen blijven lopen tot je er bij neer valt.
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Stelling #5: Je moet zonder hulpmiddelen blijven lopen tot je er bij neer valt.  (gelezen 4922 keer)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
De stelling: Je moet zonder hulpmiddelen blijven lopen tot je er bij neer valt.

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Dat klinkt bekend, zo'n beetje wat ik gedaan heb. Toen mijn rechterknie het begaf ben ik krukken gaan gebruiken en dat ben ik blijven volhouden tot ik helemaal niet meer kon lopen of staan, wat ik nu nog steeds niet kan. Ik kan het niet aanraden...
Collective madness is called sanity

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Ben het er ook niet mee eens ;-). Beter wat sneller aan de bel trekken om erger te voorkomen. Met overbelastinig kom je ook niet ver

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
nee ook niet mee eens.Ik heb het jaren gedaan en het gevolg was dat mijn lichaam er 5 jaar geleden helemaal de brui aangaf en dat dit volgens de reva-arts een gevolg van roofbouw op m'n lichaam plegen was.En nu is er geen weg meer terug en heb ik spijt als haren op m'n hoofd.En besef dat ik mezelf ook veel ontzegd heb door deze stelling.
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Ik ben het er ook niet mee eens. Net zolang doorgaan tot iets definitief stuk is, is natuurlijk geen optie. Je kunt beter aan de bel trekken en gaan kijken hoe je rust in kunt bouwen en als je benen tot rust zijn, misschien kijken wat je kunt opbouwen, dan doorlopen tot het echt niet meer gaat (zoals ik en velen met mij zo te lezen).

Het is natuurlijk ook niet goed om  bij het eerste pijntje meteen naar een hulpmiddel te grijpen, er is daartussen natuurlijk nog veel te winnen.

Offline Jazz

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ik denk dat een goede middenweg belangrijk is. Niet te snel gebruik willen maken van een hulpmiddel, maar het ook niet zolang uitstellen dat het voor jezelf alleen maar schade en nadelige gevolgen oplevert. Al vind ik het erg lastig om er aan toe te geven als iets echt nodig is.
"Today may not be what I asked for, but that doesn’t mean I shouldn’t enjoy it anyway.”   :zwaai2:

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Ik vind het toverwoord hier Balans... Niet te snel aan beginnen maar ook niet te laat

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Het is een moeiijke, ook ik ben blijven lopen tot ik echt niet meer kon. Op het laatsts moest ik van 100 meter heen en 100 meter terug naar de bakker 3 dagen herstellen. Ik ben wel heel blij dat ik naast mn rolstoel ook een loopfiets heb. Joëlla van en naar school brengen doe ik op de loopfiets en dat soort dingetjes.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal