Stamboom Onderzoek
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Stamboom Onderzoek  (gelezen 2921 keer)

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Stamboom Onderzoek
« Gepost op: 26 februari 2012, 20:03 »
Ik werd op facebook gecontacteerd door de persoon die de van Haarlem stamboek bijhoudt en daarin bladerend viel me iets op. Zowel mijn oma van moeders kant als mijn oma van vaders kant heette oorspronkelijk Tempelaars. Als ze ook daadwerkelijk uit de zelfde familie stammen zou dat wel eens een groot deel van mijn genetische rotzooi kunnen verklaren.

Niet dat het nu echt iets verandert aan mijn situatie, maar ik zit wel te twijfelen of ik hier meer mee wil.

Heeft een van jullie wel eens stamboom onderzoek laten doen? Is daar iets nuttigs uit gekomen?
Collective madness is called sanity

Offline Jazz

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Re: Stamboom Onderzoek
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2012, 20:28 »
Mijn oma is heel erg bezig met stamboom, en het toeval wil dat mijn neefjes en nichtjes van mijn vaders kant in de verte familie zijn van mijn moeder (hun vader is familie van mijn moeders oma of zoiets).

Het is wel zo dat die neefjes en nichtjes ook klachten van hypermobiliteit hebben en 1 nichtje waarschijnlijk ook EDS, heb het verder wel van beide kanten meegekregen, zit verder ook bij mijn vader in de familie, maar heb het waarschijnlijk vooral bij mijn moeder vandaan. En nu ik dit lees vind ik het toch wel grappig.. ze hebben nl bijna dezelfde naam als die jij hier noemt  :P

Maar een echt stamboomonderzoek is er nooit gedaan, mijn oma doet het meer voor de hobby.
"Today may not be what I asked for, but that doesn’t mean I shouldn’t enjoy it anyway.”   :zwaai2:

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Stamboom Onderzoek
« Reactie #2 Gepost op: 29 februari 2012, 20:26 »
Nee hier ook niet. Opvallend is wel dat allebei mijn families, zowel van mijn moeders als vaderskant trekken van EDS en HMS hebben. Van mijn moederskant vooral, maar mijn nichtjes van mijn vaderskant zijn ook extreem lenig......
Maar echt onderzoek is er nooit naar gedaan.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal