HMS + suikerziekte
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: HMS + suikerziekte  (gelezen 14839 keer)

Offline Femke20

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 20
  • Geniet alsof elke dag je laatste is..
    • Bekijk profiel
HMS + suikerziekte
« Gepost op: 23 februari 2012, 15:09 »
Mijn moeder heeft vandaag de diagnose type 2 gekregen, en van mij vermoeden ze dit ook..
Ik moet morgen bloed laten prikken en dan naar het lab..

Vroeg me af of iemand ervaring heeft met de combi hms/suikerziekte..  en wat dit voor jullie betekend..

liezenogwat

  • Gast
Re: HMS + suikerziekte
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2012, 15:44 »
Ik heb er geen ervaring mee...

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: HMS + suikerziekte
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2012, 16:24 »
ik ook niet!

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: HMS + suikerziekte
« Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2012, 16:37 »
Mijn moeder had type 2, maar door flink dieeten is ze er vanaf. (Gebeurt bijna nooit, maar ze had geluk). Maar hoe bedoel je precies, wat dat voor jullie betekent? Wil je weten of je erdoor meer klachten had of bijvoorbeeld andere problemen?

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: HMS + suikerziekte
« Reactie #4 Gepost op: 23 februari 2012, 16:41 »
Is er een verband met type 2 en suikerziekte dan?

Mijn moeder heeft wel suikerziekte maar geen hms

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: HMS + suikerziekte
« Reactie #5 Gepost op: 23 februari 2012, 16:59 »
Type 2 suikerziekte bedoel ik. En Femke denk ik ook!

Amanda

  • Gast
Re: HMS + suikerziekte
« Reactie #6 Gepost op: 23 februari 2012, 18:17 »
Gezien het ontstaan van suikerziekte, lijkt het mij niet dat het samenhangt met hms

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel