Moet je H0 en H1 hypotheses gebruiken? Ik deed juist altijd eerst de resultaten berekenen en dat allemaal uitschrijven en daarna pas alles eromheen uitwerken (literatuurstudie, inleiding, abstract, conclusie etc). Toch grappig dat het bij de OU allemaal anders gaat. Wij moeten ook altijd al onze literatuur zelf zoeken -.- rotklusjes zijn dat. Nee ik heb ook een haat/liefde verhouding met SPSS. Bij ons zijn daar 3 (!!!!) vakken aan gewijd waarvan er 2 verplicht waren en de 3e hoort bij de vakken welke je per se moet volgen voor de master orthopedagogiek. Ik heb voor de 3 vakken gemiddeld een 8, waarmee ik de onderzoekmaster zou mogen doen. Maar dat ga ik niet, echt niet! SPSS en onderzoek ligt mij echt niet hahaha. Het snappen en er van houden zijn 2 hele verschillende dingen hahaha.
Welk niveau is het vak wat je nu doet Marianne? Moet je nog vaker SPSS vakken volgen? Als het kan doe ze dan allemaal achter elkaar, dan ga je er het snelst doorheen want je vergeet al die dingen heel snel! (Ik heb alles weer verdrongen! anova? manova? pearson, spearman en al die andere -.- was daa?? )