Eczeem
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Eczeem  (gelezen 6926 keer)

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Eczeem
« Reactie #15 Gepost op: 21 oktober 2011, 10:35 »
Exceem is vaak een reactie van binnenuit en hoeft niet met een douchegel o.i.d te maken te hebben.Als ik weer een exceemaanval heb,dan ben ik nog allergisch voor water,is de boel rustig dan kan ik alles gebruiken.Ik heb ook wel eens een periode gehad dat ik helemaal onder de uitslag zat en helemaal was opgezwollen.Ha snapte er niets van,maar na een paar dagen was het weggetrokken(had wel zalf gekregen) en is nooit weer teruggekomen.Ook heb periodes gehad dat ik exceem op de behaarde delen van mijn lichaam had.Op m'n hoofd,wenkbrauwen,enz.dikke korsten,die samen met mijn haar eraf vielen.Vieze dikke zalf van de dermatoloog gekregen die ik onder de douche moest gebruiken.Het hielp helemaal niks,alleen ging de afvoer er van verstopt zitten.Was op een gegeven moment ook vanzelf over en ik heb er al een aantal jaren geen last meer van gehad.Afkloppen,want ik vond dit heel naar,had allemaal kale plekken op m'n hoofd.Ik heb nu alleen nog exceem op m'n handen,daar zal ik wel niet meer vanaf komen.
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Eczeem
« Reactie #16 Gepost op: 21 oktober 2011, 11:56 »
Gelukkig dat dat nu weg is Edith!
Bij mij is het wel vaak een reactie op bepaalde dingen. Maar als het er eenmaal zit gaat het heel moeilijk weg. Ook omdat het zo ontzettend jeukt grrrr

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Eczeem
« Reactie #17 Gepost op: 21 oktober 2011, 19:01 »
nou ik merkte vanmorge dat mijn voeten nogal wel eczeem zijn maarja die zitten in me sokken dus die zie je niet :P

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal