Alternatieve pijnstilling
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Alternatieve pijnstilling  (gelezen 6417 keer)

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Alternatieve pijnstilling
« Gepost op: 12 september 2011, 15:53 »
Wie kan mij meer vertellen over Tens? Ik moet over een tijdje naar de pijnpoli om te kijken of ik van de tramadol en de pijn in mijn rug af kan komen. Misschien is Tens een oplossing voor mijn rug?

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Alternatieve pijnstilling
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2011, 15:55 »
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wat ik ervan begrepen heb, is dat het meestal toch een kwestie is van gewoon uitproberen, er zijn mensen die er heel veel baat bij hebben. Hopelijk ga jij er veel aan hebben!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Alternatieve pijnstilling
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2011, 02:42 »
Amanda heeft een TENS..misschien kan zij je meer vertellen

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Alternatieve pijnstilling
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2011, 09:49 »