Alles omtrent woningen, verhuizen, voorrangsverklaring en verhuisvergoeding
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Alles omtrent woningen, verhuizen, voorrangsverklaring en verhuisvergoeding  (gelezen 65095 keer)

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Fijn hoor Zwaantje. Geniet er maar van! Lijkt me super, een eigenhuisje..enzo!

Martje

  • Gast
Re: Alles omtrent woningen, verhuizen, voorrangsverklaring en verhuisvergoeding
« Reactie #196 Gepost op: 13 januari 2016, 13:13 »
Hallo,

Ik heb nu ruim een half jaar een rolstoel van beenhakker. Nu is het zo dat ik naar een andere gemeente ga verhuizen en dan moet ik waarschijnlijk ook een andere rolstoel aanvragen. Heeft iemand hier ervaring mee en kan je de rolstoel pas aanvragen na de verhuizing of zou dat ook al eerder kunnen? Met de rolstoel die ik nu heb heeft het een half jaar geduurd voordat ik de rolstoel in bezit heb. Om straks een half jaar zonde rolstoel te leven is voor mij erg lastig.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Alles omtrent woningen, verhuizen, voorrangsverklaring en verhuisvergoeding
« Reactie #197 Gepost op: 5 februari 2016, 22:22 »
Ik heb er geen ervaring mee Wa t ik ben binnen mijn gemeente verhuist. MaƤr denk dat je het best even een belletje kunt doen naar de WMO. Je zou toch denken dat zij wel snappen dat je niet een half jaar zond kan.

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Alles omtrent woningen, verhuizen, voorrangsverklaring en verhuisvergoeding
« Reactie #198 Gepost op: 7 februari 2016, 21:22 »
Ik kon in m'n nieuwe gemeente pas een rolstoel aanvragen op het moment dat ik bij die gemeente ingeschreven stond (ben afgelopen april/mei verhuisd). Dat heb ik dus ook meteen die dag gedaan maar ik heb van te voren wel gebeld en laten weten dat de aanvraag er aan zat te komen. Ze hadden m'n info dus al en wisten wat ik aan zou vragen, m'n telefoontje op de dag dat ik ingeschreven was was alleen om alles officieel in gang te zetten.
Ook met m'n oude gemeente heb ik contact gezocht en overlegd over wat ik moest doen in de periode dat ik nog geen rolstoel van m'n nieuwe gemeente had aangezien ik echt niet zonder kan. Gelukkig mocht ik zo lang de voorzieningen van m'n oude gemeente houden.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal