Pijncijfer
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Poll

Wat voor cijfer geef je je pijn gemiddeld?

0
1 (4.5%)
1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
3 (13.6%)
4
2 (9.1%)
5
4 (18.2%)
6
3 (13.6%)
7
4 (18.2%)
8
5 (22.7%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Pijncijfer  (gelezen 8153 keer)

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Pijncijfer
« Reactie #15 Gepost op: 31 augustus 2011, 21:02 »
Ik heb de poll niet ingevuld. Ik heb sinds ik hulpmiddelen heb én gebruik eigenlijk helemaal niet zo heel veel pijn meer. Tenzij ik een domme actie doe (kussen opschudden en dan pink luxen bv. dat doet PIJN) maar dat is dan kortdurende tijdelijke pijn.

En zoals nu met m'n nek heb ik ook niet echt pijn. Ik voel me eerder in het geheel beroerd. Maar weet niet goed hoe ik dat kan omschrijven of in een cijfer kan uitdrukken

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Pijncijfer
« Reactie #16 Gepost op: 31 augustus 2011, 21:08 »
Maar ook met weinig pijn kan je de poll juist goed invullen! Anders ziet het er ook zo deprimerend uit haha

Martinuzje

  • Gast
Re: Pijncijfer
« Reactie #17 Gepost op: 31 augustus 2011, 21:10 »
Ik heb op het moment een 4tje... Mijn rug en mijn knie doen vooral erg veel pijn nu, maar niet zodanig dat het de jeuk kan verslaan... Bestaat er ook een jeukcijfer? Dan krijgt die van mij op de schaal van 0 tot 10 een dikke vette 100!!!!!!!!!!!!!

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Pijncijfer
« Reactie #18 Gepost op: 31 augustus 2011, 21:13 »
Met pijnstillers zit ik tussen de zeven en de acht in, denk ik. Net als veel mensen, negeer ik mijn pijn zoveel mogelijk. Vind het dus ook moeilijk om een cijfer te geven.

liezenogwat

  • Gast
Re: Pijncijfer
« Reactie #19 Gepost op: 31 augustus 2011, 21:37 »
Bij mij was het zonder pijnstillees. geloof dat ik een 3 had gegeven maar kan ik hier niet nakijken.
ik voel heel de dag door wel echt zware ledematen en ook geregeld dat ik m'n rug voel, maar eigenlijk negeer ik dat meestal, kan er goed mee functioneren!

haha, was beetje moe gister avond geloof ik, maar ff wat schrijffouten er uit gehaald ;).
« Laatst bewerkt op: 1 september 2011, 09:43 door liezenogwat »

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Pijncijfer
« Reactie #20 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:25 »
Wat Maaike zegt.. (die van mij is met pijnstilling.. ik functioneer bagger zonder..) ik ben goed in het negeren van pijn (ook zonder pijnstilling) maar het zet zich bij mij om in vermoeidheid (nu natuurlijk niks van te merken haha)

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Pijncijfer
« Reactie #21 Gepost op: 1 september 2011, 22:03 »
Ik probeer het wel te negeren, maar toch moet ik er rekening meehouden want ik kan hier zo ver in gaan dat ik het terug krijg, en dat staat dan gegarandeerd voor minimaal 3 weken super zieken en dan kan ik pas na drie maanden weer op een beetje niveau functioneren. Nu de laatste tijd kan ik het voor mijn gevoel wat rustiger aan doen. En dat bevalt veel beter omdat ik  dit jaar nog niet zo ziek ben geweest als 8 maanden lang :D

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Pijncijfer
« Reactie #22 Gepost op: 2 september 2011, 21:02 »
Ik heb hem ook niet ingevuld, ik vind een cijfer geven heel erg moeilijk ook omdat ik problemen heb met voelen en vaak pijn vertaal in misselijkheid en vermoeidheid.

Ik denk dat mijn laagste pijn niveau een 4 is, hoogste een 10... Wat het gemiddeld is... Geen idee, echt niet.
Collective madness is called sanity

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal