Bekkenproblemen
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Bekkenproblemen  (gelezen 11586 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #15 Gepost op: 23 maart 2012, 02:29 »
Ik ontspan altijd om vervolgens ineens mijn bilspier erg aan te spannen. Maar ik denk dat hier meer kracht voor nodig is...
Sterkte ermee. Hopelijk kun je ermee in slaap vallen. Morgen de fysio bellen als het dan nog even erg is!

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #16 Gepost op: 23 maart 2012, 07:21 »
ooh herkenbaar Nih :(Ik heb dit altijd en heb geen tip,het komt bij mij ook door mijn bekken.Ik heb er gisteren nog de halve nacht wakker van gelegen :(
 :knuf: :knuf:
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #17 Gepost op: 23 maart 2012, 10:35 »
Bedankt voor de tip Mar, maar het lukt me inderdaad niet. Ik dacht eerst dat het vanuit mijn heup kwam, maar na terugzetten werd het niet beter. Als ik mijn si gewricht betast (klinkt heel fout) voel ik dat rechts de rand van mijn bekken meer uitsteekt, dus denk idd dat dat het is.

Kl*te dat dit bij jou niet meer weg gaat Edith...  :knuf: Ik heb het wel eerder gehad maar het heeft nog nooit zo lang aangehouden. Mijn benen deden sowieso gek gisteren met oefenen, spieren die wel aan wouden spannen maar dan niet meer ontspannen enzo.

Het viel wel mee met slapen al denk ik dat het wel erger is geworden erdoor. Ik kon die kant niet ontlasten omdat mijn schouder aan de andere kant even geen druk kon hebben, dus heb er op gelegen. Nu zit het branden niet alleen aan de binnenkant maar ook aan de buitenkant. Ik had een nogal lomp iemand met de thuiszorg, dat was echt NIET leuk...

Ik heb inderdaad maar even mijn fysio gebeld, nam niet op helaas. Ik hoop dat hij terug belt en denk dat hij er iets mee kan... Hij heeft nog nooit iets gereponeerd bij mij. Ik zit te twijfelen of ik dit straks met mijn huisarts moet bespreken (ga toch naar hem toe voor pijnmedicatie).
Collective madness is called sanity

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #18 Gepost op: 23 maart 2012, 10:51 »
Nih, het klinkt alsof je bekken scheef staat. Ik zet dat zelf terug door op het puntje van mn kont te gaan balanceren en heen en weer te bewegen. Uiteindelijk verzakt het bekken dan weer op zn plek. Misschien dat een soortgelijke actie jou kan helpen?

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #19 Gepost op: 23 maart 2012, 11:27 »
Dankje wendela, een combi van jouw manier en die van Marianne heeft geholpen. Mijn si's voelen nu gelijk en het branden is minder. Ik denk dat het helemaal weg zal trekken als die zenuw een beetje gekalmeerd is.
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2012, 12:00 door Wendela »
Collective madness is called sanity

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #20 Gepost op: 23 maart 2012, 12:23 »
Wat fijn dat de boel weer goed lijkt te zitten!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #21 Gepost op: 25 maart 2012, 15:01 »
Mijn si's zitten helemaal vast en dinsdag eind van de middag pas fysio. Weet iemand of ik er zelf wat mee kan?


* ik dacht dat ik dit berichtje in nek en rugklachten had gezet*
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2012, 15:06 door Rachel »

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #22 Gepost op: 3 februari 2015, 17:30 »
Mijn bekken is wel echt steeds slechter aan het worden, vaak het gevoel alsof er aan beide kanten heel hard wordt getrokken. Fysio heeft het lopen geobserveerd en bij elke stap zak ik blijkbaar door mijn bekken heen. Daar gaan we dus nog harder aan werken!

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #23 Gepost op: 5 februari 2015, 21:54 »
Dat gevoel heb ik ook wel eens. Zeg dan altijd: mijn bekken wordt doormidden gezaagd. Vervelend gevoel. Niet goed natuurlijk dat je er zo doorheen zakt, hopelijk valt er nog wat te trainen.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Bekkenproblemen
« Reactie #24 Gepost op: 28 maart 2015, 11:03 »
Dat herken ik ook wel, ik heb het gevoel idd alsof er aan beide kanten heel hard aan getrokken word. Ik grap ook vaak dat ik word gevierendeeld ofzo. Maar fijn is anders. Ik hoop dat het trainen werkt.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal