Ideeënbus - wat vinden jullie belangrijk?
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Ideeënbus - wat vinden jullie belangrijk?  (gelezen 3866 keer)

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Ideeënbus - wat vinden jullie belangrijk?
« Gepost op: 22 juli 2011, 15:31 »
Hier kun je ideeën kwijt over het forum, en stemmen op ideeën die door anderen zijn toegevoegd.


Toelichting

Een idee toevoegen Je kunt je eigen ideeën toevoegen met de knop 'add your own idea'. (Om het proces op gang te brengen zijn er alvast wat voorbeelden ingevoerd).

Stemmen Je krijgt telkens twee opties voorgeschoteld om uit te kiezen, klik op het idee dat je het meeste aanspreekt. Als je echt niet kunt kiezen, is er de optie. 'I can't decide'

Resultaten De opties die het vaakst gekozen worden krijgen uiteindelijk de meeste punten en komen bovenaan de lijst te staan. Je kunt de resultaten bekijken via 'view results'. Ideeën die erg populair zijn zullen als het mogelijk is ook echt uitgevoerd worden.

Je mag zo vaak stemmen en zoveel ideeën toevoegen als je zelf wilt.
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2011, 15:36 door Marielle »

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Ideeënbus - wat vinden jullie belangrijk?
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2011, 20:27 »
Ik breng de ideeënbus graag nog even onder jullie aandacht!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Ideeënbus - wat vinden jullie belangrijk?
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2013, 22:12 »
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik had een vraagje over de home pagina.

Momenteel zijn er erg veel vragen over hms en eds. Nu wel hetzelfde of twee verschillende aandoeningen. Nu wordt er op de home pagina nog onderscheid gemaakt tussen hms en eds. Oa wordt bij eds bij symptomen interne problematiek genoemd en bij hms niet. Maar nu vroeg ik mij eigenlijk af of dat niet een idee is om aan te passen of in elk geval hms en eds hypermobiliteitstype met dezelfde kenmerken en symptomen te omschrijven gezien de ontwikkelingen op dit gebied?

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal