Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's  (gelezen 18076 keer)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #30 Gepost op: 18 juni 2012, 09:54 »
Ik heb echt geen tijd om een pagina te schrijven. Misschien zijn er leden die willen helpen?

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #31 Gepost op: 18 juni 2012, 11:55 »
Ik zeg ook niet dat ze het niet omhoog mag schoppen? ik geef aan dat ik er druk mee bezig ben!!!

Lotte

  • Gast
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #32 Gepost op: 18 juni 2012, 12:11 »
@roos, ik vind dat je reactie erg vijandig overkomt. Marianne zei het als een reminder dat er nog berichten open staan waar niks mee gedaan wordt. Dat jij er hard mee bezig bent is alleen te prijzen in je!
Vat het niet op als kritiek maar gewoon als vraag hoever iedereen is en of er nog mensen zijn die willen helpen.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #33 Gepost op: 18 juni 2012, 12:13 »
Mijn reactie is niet vijandig bedoelt verder. Sorry daarvoor dan.

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #34 Gepost op: 18 juni 2012, 17:44 »
Het grote probleem van papieren communicatie.Je kunt het laatste zinnetje van Roos d'r post op verschillende manieren uitspreken (lezen) en met net even een andere klemtoon klinkt het absoluut niet vijandig.Misschien een tip voor de dames met wat kortere lontjes,lees het een paar keer hardop en leg de klemtoon elke keer anders en blijft de post dan nog steeds negatief klinken,reageer dan pas. ;)
neem deze wijze raad maar aan van forum-mama(die heeft dit ook pas op latere leeftijd geleerd :P)
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #35 Gepost op: 19 juni 2012, 14:35 »
Dat is dan weer opgehelderd.


Roos, kun je aangeven welke artikelen van onderstaand lijstje je aan het schrijven bent? Dan kunnen andere leden (als ze dat willen) reageren op de overgebleven artikelen.

- Welke vormen van therapie zijn er? (Wanneer kies je voor welke variant, hoe krijg je ze vergoed)
- Wat is revalidatie en wanneer gaat iemand revalideren? -> schrijft Rozemarijn
- Wanneer heb je recht op welke uitkering?
- Welke voorzieningen zijn er mogelijk als je naar school gaat?
- Welke voorzieningen zijn er mogelijk als je werkt of studeert?
- Darmproblemen en EDS
- ...

Als er nog ideeën zijn voor aanvullende artikelen: gooi ze maar op tafel!
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2012, 20:36 door Marianne »

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #36 Gepost op: 20 juni 2012, 09:02 »
Wat is revalidatie en wanneer gaat iemand revalideren....

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #37 Gepost op: 13 maart 2013, 16:21 »
Er staat nog steeds een aantal artikelen open. Is er iemand die het leuk vindt om (eventueel samen met iemand anders) een artikel te schrijven? Je kunt een beroep doen op de moderators om het artikel over te lezen, als je dat een fijn vindt. Alle artikelen, ook de artikelen die door een moderator geschreven worden, worden nog nagelezen door iemand anders voor ze gepubliceerd worden. Twee weten immers meer dan een!

Offline ManekiNeko

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #38 Gepost op: 13 maart 2013, 17:53 »
Wat staat er nog open?

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #39 Gepost op: 13 maart 2013, 20:55 »
Ik wil best helpen, en heb er de tijd voor. Ik vind het alleen lastig omdat ik niet weet of ik wel een goed informatie artikel kan schrijven. 

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #40 Gepost op: 13 maart 2013, 22:09 »
De volgende onderwerpen staan nog open:

- Welke vormen van therapie zijn er? (Wanneer kies je voor welke variant, hoe krijg je ze vergoed)
- Wanneer heb je recht op welke uitkering?
- Welke voorzieningen zijn er mogelijk als je naar school gaat?
- Welke voorzieningen zijn er mogelijk als je werkt of studeert?
- Darmproblemen en EDS

Als je zelf een ander idee voor een artikel hebt, kun je dat aandragen. Hoe meer overzichtelijke informatie hoe beter!

@Rachel: je kunt altijd iemand vragen om mee te lezen. Wat vooral belangrijk is, is dat de informatie in het artikel kloppend is. Dus als je iets beweert, moet dat wel gebaseerd zijn op degelijke bronnen en niet alleen op eigen ervaring of inzichten. Als je eigen ervaringen wilt delen in een artikel, omdat je denkt dat dat van meerwaarde is, dan kan dat eventueel wel, maar moet er wel bij staan dat het om een eigen ervaring gaat.

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #41 Gepost op: 14 maart 2013, 09:07 »
Ik wil best helpen, en heb er de tijd voor. Ik vind het alleen lastig omdat ik niet weet of ik wel een goed informatie artikel kan schrijven.

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Over sommige onderwerpen heb ik gewoon te weinig informatie.
Ik zou het artikel "Welke vormen van therapie zijn er?" wel willen proberen opzich, in de hoop dat ik dan complete informatie geef.  :) Maar dat zal de nalezer er vast wel uithalen anders!
Enige probleem bij dit artikel is dat er zó enorm veel soorten therapie zijn dat je denk ik toch ergens moet schrappen? Je hebt natuurlijk fysiotherapie, ergotherapie, hydrotherapie maar ook vormen van psychische therapie als ondersteuning etc. Maar ik ga m'n best doen. ;)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Hulp gevraagd bij het opstellen van de informatiepagina's
« Reactie #42 Gepost op: 16 maart 2013, 22:07 »
Je zult inderdaad veel moeten schrappen! Het gaat er ook niet om dat je alle vormen van psychische therapie en zo opschrijft. Denk eerder aan een indeling als: ergo/fysio/hydro/psycho/manueel/bekkenbodem/chiropractie of zo? Ach, wie weet bedenk jij wel een veel betere indeling, dit is wast bij mij naar boven komt.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal