Gewichtsproblemen
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Gewichtsproblemen  (gelezen 17360 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #30 Gepost op: 4 maart 2012, 19:36 »
Wauw, wat goed van je Tjaatje! Ik ben benieuwd of ik je de volgende meeting nog herken!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #31 Gepost op: 5 maart 2012, 05:54 »
Goed zeg Tjaatje...

Ik ben inmiddels vier kilo kwijt, daar ben ik wel trots op... Ik denk namelijk dat dit wel duurzaam is zo.. Dus waarschijnlijk ben ik eind dit jaar die 10 kg wel kwijt!


Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #32 Gepost op: 5 maart 2012, 06:35 »
wow 33 kilo in 4 maanden.
dat vind ik nogal veel  :bloos:

liezenogwat

  • Gast
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #33 Gepost op: 5 maart 2012, 08:23 »
Ik ben vorige week begonnen met niet snoepen geen koek en chocola, ik hield het vol tot oma's verjaardag gister (moorkop oeps!) Maar ben toch 1,5 kilo kwijt! Nog 5 werken doorzetten en ik zit bijna op m'n streef gewicht!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #34 Gepost op: 5 maart 2012, 08:44 »
Hoe lang duurt dat vasten Elize? Toch wel jammer dat je het niet hebt kunnen weerstaan...

Ik geloof trouwens dat je dan beter gewoon een bepaalde periode kunt vasten (van zonsopgang tot zonsondergang bijv.) dan iets moeten laten staan.....

liezenogwat

  • Gast
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #35 Gepost op: 5 maart 2012, 10:05 »
Dat is dus het idee er ook achter, dat je echt iets laat staan... Niks van wat hier op aard is heb je nodig. Nu kan ik er enorm christelijk op ingaan maar dat laat ik wel even.
En het helpt mij ook om af te vallen, als ik dan wat jij zei bijv tussen zonsondergang en zonsopgang zou mogen eten wat ik wil heeft het totaal geen effect want dan heb ik geen rem en heb ik er overdag juist meer last van omdat de suikerspiegel dan weer te erg daalt.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #36 Gepost op: 5 maart 2012, 10:16 »
Feit blijft wel dat jij het dus niet hebt kunnen laten staan. Is dan een vastenpoging ook mislukt, of ga je dan gewoon door?

liezenogwat

  • Gast
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #37 Gepost op: 5 maart 2012, 10:24 »
Ik ga door!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #38 Gepost op: 5 maart 2012, 11:23 »
Haha oke, nou goed hoor!

Offline Kruips

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #39 Gepost op: 2 september 2015, 18:45 »
Hierzo altijd net wel of net niet ondergewicht. Dagelijks een halve liter brinta houd mij aardig op gewicht. Ook 6 maaltijden standaard hier, als het er niet meer zijn. Babyvoedingpotjes werken hier ook goed als tussendoortjes net als fruit, energierepen, sultana, liga, mueslirepen enz. En het nodige snoepgoed en chips, maar vergeet ook het brood en de crackers niet, en als het hier fout gaat eet ik twee keer avond eten. Iemand die ook deze mate kent??

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #40 Gepost op: 4 september 2015, 11:14 »
Ik eet ook meerdere keren op een dag. Alleen bij mij geen ondergewicht. Ik zit altijd op een normaal gewicht al schommel ik van de lage BMI naar de hoge BMI, ik blijf wel binnen de marge zegmaar.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Gewichtsproblemen
« Reactie #41 Gepost op: 18 december 2015, 15:33 »
Ik ben nu regelmatiger en gezonder aan het eten. En ook minder vlees op het menu. En dat helpt wel want ik ben nog steeds aan het afvallen. Al slaat de weegschaal wel eens een beeeetje omhoog. Dan is t ff extra opletten en dan komt het ook weer goed

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal