Tas aan de rolstoel
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Tas aan de rolstoel  (gelezen 4497 keer)

Offline Bloempje

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Tas aan de rolstoel
« Gepost op: 13 juni 2015, 14:16 »
Wie heeft er een fijne tas die aan je rolstoel hangt? bij voorkeur op de rugleuning. Ik gebruik nu mijn schoudertas en leg die op mijn schoot maar dat is gewoon echt niet fijn met dit warme weer en ben bang dat ik hem vergeet of wegschuift... Heb ook tassen gezien die ''onder'' je stoel gaat maar dat zie ik niet zitten  ::)

Alvast bedankt dames!  ;D

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Tas aan de rolstoel
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2015, 19:14 »
Ik heb gewoon een rugzak achterop voor grotere en niet echt kostbare dingen en een heuptasje onder m'n zitting voor m'n portemonnee en telefoon enzo.

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Tas aan de rolstoel
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2015, 16:32 »
Ik heb een cowboysbag die kan gewoon aan m'n duwhandvatten hangen of een simpele eastpack! Bij het winkelen heb ik m'n telefoon en sleutels altijd in m'n jaszak en m'n portemonnee onder m'n benen.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Tas aan de rolstoel
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2015, 11:41 »
Ik heb gewoon een schoudertas of eastpak rugtas achterop en de belangrijke dingen zoals portemonnee onder mijn rolstoel

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Tas aan de rolstoel
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2015, 10:09 »
Ik heb zo' n kinderwagen / buggy netje onder mijn rolstoel waar ik dingen in heb als: mijn medicijn tasje, portemonnee, en dingetjes voor mijn hulphond. Voordat ik mijn hulphond had, had ik altijd gewoon een rugzak achterop die ik over mijn duwhandvatten heen hing. Maar nu zit ik steeds te stoeien met de riem.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Tas aan de rolstoel
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2015, 21:16 »
Ik heb een hele fijne tas van Kipling. Die net tussen mijn wielen past (komt er niet tegenaan) en waar vreselijk veel in past. En dat is heeel fijn gewoon. Ik ben er zo vreselijk blij mee. Het heet de Kipling City Bag als ik het goed heb en ik heb nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop. Ik ben wel nog op zoek naar een ietsje kleinere variant voor als ik maar heel even wegga en niet zo een mega tas nodig heb. Ik moet ook wel zeggen dat ik ook echt een enorme berg spullen meesleep (A)

Offline Bloempje

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: Tas aan de rolstoel
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2015, 18:00 »
oh zo'n buggy netje zou op zich ook een goede oplossing zijn. Ik heb dus nu zo'n klein tasje gevonden en daar heb ik dus m'n portomonnee, telefoon en medicatie in  ;D En heb een schoudertas op m'n rug van m'n rolstoel vast gemaakt. Maar ben bang dat net als bij zwaantje het straks lastig wordt in verband met m'n hulphond

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal