Gewenst gewicht verliezen
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Gewenst gewicht verliezen  (gelezen 5121 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Gewenst gewicht verliezen
« Gepost op: 11 november 2013, 17:07 »
In dit topic kunnen alle ervaringen met aan de lijn doen, diëten, gewicht verliezen et cetera met elkaar besproken worden.

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Gewenst gewicht verliezen
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2013, 17:29 »
Jaaa, ik ben vorig jaar dus begonnen op 31/7/2012 met een gewicht van 88,5kg en op dit moment weeg ik 77,5kg en ben ik recentelijk weer begonnen met gezond(er) eten! Mijn doel is om mijn streefgewicht (tussen de 60 en 65) in het najaar van 2015 te hebben behaald, want dan wil ik op zoek naar een trouwjurk! En dan is het wel handig als ik in de tussentijd van het passen en de trouwdag zelf niet al te veel meer afval / aankom. Dus zou mooi zijn als ik dan mijn streefgewicht heb.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Gewenst gewicht verliezen
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2013, 20:34 »
Wat goed Anne!!!


Ik heb net een heel verhaal in het andere draadje gepost over mijn strijd met gewicht, dus ik dacht ook aan jullie. Hoe gaat t hier met iedereen?


Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Gewenst gewicht verliezen
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2014, 13:34 »
Sinds ik in de rolstoel zit, ben ik iets aangekomen. Niet extreem, maar wel 3 of 4 kg.
Gezond eten doe ik al, met weinig snoepen. Iemand idee hoe ik het er toch weer af kan krijgen?

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Gewenst gewicht verliezen
« Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2015, 19:51 »
Probeer als het kan wat meer te bewegen. Een andere optie is om bij het avondeten geen koolhydraten meer te eten. Vervang rijst en pasta door zero rijst en zero noodles (Action, je kunt ook elders de duurdere Slim Pasta kopen) en je spaart per week al een hoop calorieën uit!

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Gewenst gewicht verliezen
« Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2015, 21:25 »
Dank, ik ga eens bij de Action kijken. :) En hoop dat mn handbike ook gaat helpen als ik die binnenkort heb. Aankomen in gewicht is volgens mij echt gevolg van minder bewegen. Voelt sowieso goed en gezond om dat meer te gaan doen, dus hopelijk heeft het effect.

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Gewenst gewicht verliezen
« Reactie #6 Gepost op: 8 januari 2015, 08:34 »
Klinkt heel logisch, Leonoor! Grote kans dat je handbike gaat helpen, veel plezier ermee in ieder geval.

Offline Bloempje

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: Gewenst gewicht verliezen
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2015, 10:54 »
Wat goed zeg!


Heb pas geleden 10 kilo verloren op gezonde wijze, heb reuma naast de HMS en dan is het goed om niet te dik te zijn...ben nu terug naar 55 kilo. Mag nog wel iets af maar ik ben al reuze tevreden!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal