"Hoe gaat het met je?"
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: "Hoe gaat het met je?"  (gelezen 12160 keer)

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #15 Gepost op: 3 september 2014, 20:31 »
"Naar omstandigheden goed"

Bevalt me de laatste tijd weer erg goed, het geeft anderen de ruimte om wel of niet door te vragen als ze daar behoefte aan hebben en het dekt ook gewoon de lading het beste. Want het gaat in sommige opzichten super, alleen lichamelijk even wat minder.

Offline Enoël

  • Ontdekker
  • **
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #16 Gepost op: 3 september 2014, 23:00 »
Ja dat is ook mijn standaardantwoord tegenwoordig! Of "Over het algemeen wel goed"

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #17 Gepost op: 5 september 2014, 13:38 »
Momenteel hou ik vast aan "Het gaat wel goed"..

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #18 Gepost op: 5 september 2014, 18:41 »
Het verschilt ook wel heel erg wie het vraagt. Tegen sommige mensen, zeker die me goed kennen, zeg ik ook gewoon dat het zwaar klote gaat als het zwaar klote gaat. Liefst wel met een grote glimlach, dat dan weer wel, het moet ook geen groot drama worden ;-)

Offline Bloempje

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #19 Gepost op: 8 juni 2015, 10:18 »
heel oud topic maar; ik zeg ook altijd dat het goed gaat, wil niet gezien worden als een zeurderd. Zelfs tegen familie zeg ik dat het goed gaat. Soms zit ik er even doorheen en dan vertel ik ook wel dat het niet goed gaat.

Hebben jullie ook dat mensen altijd zeggen 'morgen is vast beter'' of ''iedereen heeft wel eens wat'' wordt daar soms best moe van.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #20 Gepost op: 8 juni 2015, 11:13 »
Ja..of als het dan wel eens goed gaat dat er dan mensen zeggen dat dat bijzonder is ofzo. Ik denkmdat rr gewoon veel onbegrip heerst. Feit eil nu eenmaal dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer... Ik zeg tegenwoordig gewoon..gaat wel goed..of gaat wat minder....

Offline Bloempje

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2015, 18:10 »
rozemarijn precies! of als je zegt dat het goed gaat dat mensen je dan niet geloven...
helaas is er super veel onbegrip, wel jammer hoor.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: "Hoe gaat het met je?"
« Reactie #22 Gepost op: 18 juli 2015, 23:17 »
Jammer is het zeker. Maar ik denk dat het gewoon bij de persoon laten die er geen bergrip voor heeft , wil, of kan tonen. Want uiteindelijk gaat het om wat JIJ voelt en hoe JIJ je op dat moment voelt en niet om hoe een ander vindt dat je je zou moeten voelen. Zou toch iets zijn...als je van iedereen in een rolstoel gaat verwachten niet meer te kunnen lopen en altijd maar moeten kwijlen.Beetje overdreven, maar ik denk dat mn punt wel duidelijk is. En ja, ik maakte of maak me ook wel eens schuldig aan toch een oordeel vellen en dat is niet netjes. Ik denk nu wel beter na, zeker sinds ik zelf merk hoe rot het is als jij je beter voelt en een geweldige periode hebt en je dan bijv. de buurman tegenkomt die verontwaardigd is dat je naar je brievenbus loopt ipv met de rolstoel bent...

Maar ach onbegrip houd je altijd. Gewoon bij diegene laten..Het is jouw lijf jouw leven en jij weet wat er wel en niet gaat. Heel moeilijk, maar het helpt wel.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal