Hulpmiddelen leveranciers
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Hulpmiddelen leveranciers  (gelezen 4679 keer)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Hulpmiddelen leveranciers
« Gepost op: 22 oktober 2013, 13:19 »
Wij zaten hier in Utrecht sinds dit jaar bij Vitaal. Zij hadden een contract voor een paar jaar, maar wegens de enorme hoeveelheid klachten is het contract verbroken!!!!! Eind dit jaar gaan we naar Welzorg en Jeremiasse (sp??)

Iemand ervaring met het tweede bedrijf?


Ik ben ZO BLIJ dat we van vitaal af zijn  ;D

Offline Be happy

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Hulpmiddelen leveranciers
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2014, 20:42 »
Sorry., geen ervaringen ken het tweede bedrijf niet eens.

Offline michjj21

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Hulpmiddelen leveranciers
« Reactie #2 Gepost op: 18 februari 2014, 14:39 »
miss een beetje laat hahahah maar jeremiasse is onderdeel van JenS ( of andersom kan ook ) .
JenS is in gemeente haarlem de vaste leverancier ...
tot nu toe niet te klagen goed bedrijf , altijd telefonisch te bereiken , zeer vriendelijke mensen  en ze weten waar ze het over hebben .

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Hulpmiddelen leveranciers
« Reactie #3 Gepost op: 15 september 2014, 15:38 »
Heeft er iemand ervaring met Meyra of Schreuder? Ik ben nu een aanvraag bij de gemeente aan het doen voor rolstoel & handbike (of andere vervoersvoorziening), en moet kiezen uit deze leveranciers.

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Hulpmiddelen leveranciers
« Reactie #4 Gepost op: 15 september 2014, 19:13 »
Ja, Schreuder ken ik, heb ik ook gehad toen ik nog in Haren woonde. Ze doen voor het grootste deel standaard werk (scootmobielen, douchekrukjes, etc.) en hebben niet zo vaak klanten met actieve rolstoelen en handbikes. Als je zelf goed weet wat je nodig hebt en wat je wil, is het een fijne leverancier. Ze denken goed mee en staan open voor argumenten. Als je dat niet weet, zou ik je aanraden om een eigen ergo mee te laten kijken.

Mijn ervaringen zijn wel van een aantal jaar geleden, dat moet ook er wel even bij zeggen.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Hulpmiddelen leveranciers
« Reactie #5 Gepost op: 17 september 2014, 22:34 »
Ik heb een beetje ervaring met Meyra. Heb alleen de passing gehad met meyra en toen ging de gemeente over. En gelukkig heen ik van welzorg ook een passing gehad anders had ik toen een rolstoel met compleet te verkeerde maten en afstellingen gehad maar ook werkelijk bijna alles was fout geweest inclusief het frame.

Ik weet dat Jess haar stoel ook via Meyra heeft en een nieuwe krijgt, deze is net nieuw, omdat hij verkeerd is aangemeten.

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Hulpmiddelen leveranciers
« Reactie #6 Gepost op: 18 september 2014, 06:03 »
Heb m'n keuze al moeten doorgeven, maar blij dat ik dan voor Schreuder ben gegaan. En dank voor de tip, Mariƫlle, ga kijken of ik dat kan regelen!

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Hulpmiddelen leveranciers
« Reactie #7 Gepost op: 18 september 2014, 15:53 »
Meyra is primair producent, secundair leverancier. Ze zullen dan ook zo veel mogelijk eigen producten aanbevelen, en hebben relatief weinig ervaring met leverancier zijn. Dat heb ik me door een monteur laten vertellen, ik heb zelf ooit een scootmobiel van ze gehad, maar totaal geen contact gehad met ze.
Collective madness is called sanity

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal