Forum > Andere gezondheidsvragen

eds en allergie

<< < (3/3)

Marianne:
Ik heb niet alles gelezen, dat stukje dus niet. Het was gisteravond een beetje laat...

Ik ging op zoek naar het oorspronkelijke artikel, maar heb het vooralsnog niet gevonden. Want ik zag al dat iemand zich op de abstract baseerde en dat stond me niet aan.

Stom.

Wendela:
Het oorspronkelijke artikel bestaat dus niet. Het is alleen nog maar een abstract en de rest moet nog ge-peerreviewed enzo. Idd Stom.

Nicky:

--- Citaat van: Lotte op  1 september 2012, 12:28 ---Volgens onze homeopaat bestaat er in elk geval een vetband tussen hms/eds en een allergie voor lactose/koemelkeiwit dit omdat het bindweefsel te poreus is om het tegen te houden voor het verteerd is.
Verder zou ik het niet weten.

--- Einde van citaat ---

Klinkt opzich logisch,
Ik heb wel last van koemelkallergie. Of het iets te maken heeft met HMS/EDS, geen idee,
Maar het zou me niets verbazen :p

Bloempje:
oh er is een link tussen lactose intolerant en EDS? Ik kan dus ook geen lactose verdragen, misselijk, buikpijn, braken, diarree, veel lucht zelfs windkoliek...slechte adem, maagzuur, you name it, I get it. Dus ik ben sinds ik het weet volledig lactose vrij in mijn dieet, wat wel beroerd is het zit overal in soms ook in medicatie  :S

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie