Forum > Creatieve hoek

Cupcakes maken & taarten decoreren

(1/8) > >>

Annemarieke:
Haihai,

Hier een topic over taarten decoreren en cupcakes maken omdat ik dat echt superleuk vind om te doen.
Hier twee foto's van cupcakes die ik recentelijk heb gemaakt. Dat zijn dan cupcakes, ik wil een keer met mijn moeder en zus naar een workshop taarten decoreren. Lijkt me superleuk. Misschien dat ik dat dan ook ga doen.






Hopelijk zijn er wat meer creatievelingen met taart en cupcakes! (Of andere lekkernijen natuurlijk!)

rozemarijn:
Wat leuk!! Ik hou ook wel van dat soort dingen, als ik weer eens wat bak en versier, zal ik hier ook even foto's neerzetten!

Linn:
Leuk :D.
Ik vind het ook echt superleuk om taarten te maken. Vind ze zelf eigenlijk niet zo lekker met marsepein er overheen maar je kan er zulke leuke dingen mee doen ;D.
De laatste tijd gaat t alleen niet meer met m'n armen/handen :(.

Wat foto's van taarten die ik gemaakt heb en die k al op internet had staan :):






Annemarieke:
Supertof :D

rozemarijn:
Wauw die zien er leuk uit. Wij hebben hier in Wormerveer ook een taartenversierwinkel. De leukste taarten.nl heet dat geloof ik. En je kunt er van alles kopen..deeg, marsepein in kleuren, versiersels, slagroom, bakkersroom.. noem maar op..echt leuk. Maar ook wel duur. Ik ga denk ik voor mijn verjaardag een mooie taart/ of mooie cupcakes maken!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie