Kaak klachten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Kaak klachten  (gelezen 36711 keer)

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Kaak klachten
« Reactie #75 Gepost op: 30 maart 2015, 11:13 »

De reden dat ik naar die fysio ga is ook omdat een bitje het probleem niet oplost. Die arts zei inderdaad dat de kans dan groot is dat ik steeds door het bitje heen bijt, maarja dan zet je alsnog die kracht snachts en dan heb je alsnog zere spieren.

Geen bitje volgens mijn arts dus.

Maar het is voor mij nogal lastig om naar die kaak fysio te blijven gaan omdat ik dan met de taxi moet. En dat is enorm vermoeiend voor mij en Snow.  :(

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Kaak klachten
« Reactie #76 Gepost op: 31 maart 2015, 13:30 »
ja dat is inderdaad een dingetje...

Offline Daantje79

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Re: Kaak klachten
« Reactie #77 Gepost op: 19 april 2015, 23:37 »
@rozemarijn ik heb nog een ander dingetje welke mij helpt tegen het knarsen, snurken en correct ademen.

Naast het gebruik van het anti-knarsbitje, was ik op zoek naar een andere oplossing, las op internet iets over het gebruik van een fopspeen  :bloos:
Nou hihi kon het niet laten om er stiekem eentje te kopen, zo'n mooie grote dental 18Maanden speen van hard siliconen.
Heb er nu een paar keer mee geslapen en merk de ontspanning in mijn kaken, word er rustig van heb minder last van speekselvloed en ademhaling is stuk rustiger.
Op mijn telefoon maak ik gebruik van "Sleepbot" om slaapritme bij te houden, wat erg leuk is dat je daarnaast ook de beweging en geluiden kunt opnemen en terugzien in een grafiek.

Owja aan de kinband kan ik echt niet wennen hoor, die ligt alweer tijdje in de la.

Ik ben op zich wel benieuwd naar je oefeningen en of ze uberhaupt helpen?

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Kaak klachten
« Reactie #78 Gepost op: 20 april 2015, 06:42 »
Bij mij heeft kaakfysio zo goed geholpen dat we er voorlopig even mee stoppen.... hiep hiep hoera

Offline Bloempje

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: Kaak klachten
« Reactie #79 Gepost op: 23 mei 2015, 12:34 »
heb ook kaakproblemen...niet alleen door de HMS maar ook door ernstig de kaken op elkaar houden in mijn slaap ;D waarschijnlijk door spanning overdag en vooral door pijn in de nacht.... heb wel bitje ingehad maar merkte dan dat mijn hele lichaam meer ging verkrampen...wat dan zorgde voor meer pijn overdag, dus nu geen bitje meer...plus het lukt mij die bitjes door te bijten  :bloos:

Ik zweer bij magnesium tabletten in de avond werkt beter dan wat anders....

haha daantje een fopspeen, en werkt ook nog? :o

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal