Forum > Spelletjes

De verschrikkelijke vragen ronde

(1/46) > >>

rozemarijn:
Oke weer een nieuw spelletje erbij voor de gezelligheid.
Het gaat als volgt: Je stelt een verschrikkelijke vraag (die over het algemeen niet graag beantwoord wordt) aan de persoon onder je. De persoon onder je beantwoordt de vraag als hij/zij durft én verzint weer een nieuwe verschrikkelijk vervelende vraag. Wie de verschrikkelijkste laatste vraag verzint; de vraag waar geen antwoord op komt, wint! ... Dussuhm.. laat de forummer boven je niet winnen!
Er geldt maar 1 regel: Antwoorden dienen zo gedurfd en eerlijk mogelijk ingevuld te worden.

Heb je weleens iemand uitgescholden, zo ja waarvoor?

Amanda:
andere weggebruikers. Als ze niet rijden hoe ik wil dat ze rijden krijgen ze van alles naar hun toe gesmeten wat niet fatsoenlijk is (mits mijn ramen dicht hoor).



Heb jij wel eens iets gestolen, en hoe heb je dat gedaan?

rozemarijn:
Ja ik heb weleens iets gestolen, niet met opzet, ik had een kartonnetje haarklemmetjes in mijn hand en was het eigenlijk gewoon vergeten. En daarmee ben ik de winkel uitgelopen. Ik vond het zo erg, dat ik de klemmetjes nooit heb gebruikt (maar niels vond dat ik er echt niet mee terug naar de winkel kon)

Wat is het aller genantste moment uit je leven?

Marielle:
Het eerste genante moment dat in me op komt: ik werkte op de vleeswarenafdeling in de supermarkt, en mocht voor de eerste keer afsluiten 's avonds. Stelt niks voor, gewoon licht uit, deur dicht, klaar. Toen heb ik dus ipv alleen het licht de hele koeling uitgezet. Oeps, al het vlees kon weg.

Op wie ben jij jaloers?

rozemarijn:
Ik ben jaloers op mijn kat. Waarom? omdat die zo een lekker leventje heeft!

hoe ver zou jij gaan voor een miljoen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie