Forum > Forumvragen, regels en mededelingen

Foto's en video's

(1/3) > >>

rozemarijn:
Lieve dames,

We hebben sinds kort ook een youtube-kanaal, naast natuurlijk de andere social media. Het is de bedoeling dat we zo een groter aantal mensen kunnen bereiken en dat daardoor HMS/EDS ook wat bekender wordt. Onder andere komen op het youtube kanaal foto's en filmpjes van onder andere meetings.
Op dit moment moet ik mensen specifiek de link van de foto's en filmpjes geven,willen ze deze kunnen bekijken.
Echter, we willen meer mensen bereiken en bijvoorbeeld OOK meer leden op t forum trekken. Juist door te laten zien hoe leuk, gezellig en positief het hier is. En dat is te zien aan foto's en filmpjes van meetings

Ik wil dus graag vragen, welke dames er enorme bezwaren hebben tegen het gebruik van afbeeldingen en video's met hen erop? Over het algemeen zullen er geen namen in filmpjes bij foto's genoemd worden, dus blijft dat redelijk anoniem.
Het enige waarbij er namen voor zouden kunnen komen, is interviews, die we er ook op willen gaan zetten. Maar daar heb je dus zelf de hand in.

Van jullie wil ik dus vragen: Denk even na en geef aan of je er bezwaar tegen hebt als er foto's/filmpjes komen waar jij op staat  op youtube (openbaar dus). Er worden geen naamsvermeldingen gedaan, dus het gaat enkel om de afbeeldingen en mensen moeten specifiek al op HMS/EDS zoeken.

Laat het even weten!

Annemarieke:
Ik heb er geen bezwaar tegen!

Ilona:
Ik heb er ook geen bezwaar tegen!

Marianne:
Ik denk er nog even over na, maar ik neig richting bezwaar.

Rika:
Ik heb geen bezwaar mits er geen dingen uit persoonlijk op te recht komen of dingen die in persoonlijk zouden horen. Maar dat lijkt me je bedoeling ook niet toch?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie