Forum > (Rolstoel)sport

Sportvervoer

(1/3) > >>

rozemarijn:
Berichten afgesplitst van het draadje "Vervoer van en naar werk of studie." door moderator Marianne


Daar zou je ook sportvervoer voor aan kunnen vragen Linda, om straks niet in de problemen te komen is dat misschien verstandiger?

Lientje:
sport vervoer werd vorige keer afgewezen bij me :( waarom weet ik nog steeds niet maarja,
krijg het gewoon niet.

rozemarijn:
Hoe heb je dat aangevraagd dan? Het zijn wel wat formulieren die je moet invullen. Maar het is wel raar als ik t wel krijg en t bij jou afgewezen wordt. Misschien nogmaals proberen aan te vragen?

Marielle:
Misschien dat ze tennis niet zien als teamsport, kan dat het zijn? (Ik dacht dat nl dat sportvervoer alleen voor teamsporten geldt)

Nigelle:
Klopt. In het lijstje van voorwaarden staat dat je een teamspeler moet zijn.


--- Citaat van: gehandicaptensport.nl ---Voorwaarden
Als je gebruik wil maken van het vervoerssysteem, dan dien je aan een aantal voorwaarden te voldoen:
je bent een teamsporter
je hebt geen eigen vervoer
je kunt voor dit doel niet of heel moeilijk gebruik maken van een bestaande vervoersregeling
je hebt een ernstige handicap zodanig dat je van iemand hulp nodig hebt met het vervoer en je bent niet in staat om even over te stappen of je reist met een extra rolstoel en/of sportmaterialen
je bent lid van de vereniging die is aangesloten bij Gehandicaptensport Nederland of bij een vereniging die is aangesloten bij een reguliere sportbond met een aanbod aan competities en topsport voor mensen met een handicap
--- Einde van citaat ---

http://gehandicaptensport.nl/vervoersregeling

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie