Knieklachten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Knieklachten  (gelezen 101009 keer)

Offline Nihlaeth

• Beheerder
  • Verslaafde
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Knieklachten
« Reactie #105 Gepost op: 9 december 2011, 13:04 »
Mijn knieschijven zitten ook erg los (ik kan ze flink subluxen met gebogen knie), ik heb toen ik nog liep erg veel last gehad van kraakbeen irritatie (ze dachten eerst dat ik een kraakbeenbeschadiging had en dat dat het probleem was) en idd ook door mijn benen zakken (dat was dan vooral overbelasting). Ik heb een tijd een brace gedragen die mijn knieschijf op zijn plek hield, wat wel tegen de pijn hielp maar mijn belastbaarheid niet vergrootte.

Ik ben er intussen achter dat mijn grootste probleem met mijn knieën belastte beweging is. Bewegen gaat prima en in een stabiele houding kan ik er ook wel wat gewicht op hebben maar zodra ik combineer gaat het mis, al met een klein beetje belasting.
Collective madness is called sanity

Amanda

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: 9 december 2011, 15:57 »
mijn knieschijven staan in een chronische sublux naar binnen toe en ze gaan steeds meer naar binnen staan. (Ik heb ze vast over 10 jaar in mijn knieholtes zitten (A))

Mijn rechterknie gaat hard achteruit  :( Ik kreeg met het zwemmen (schoolslag) eerst pas last bij >1000 meter zwemmen, maar van de week had ik het al bij 200 meter! En de napijn is ook niet zo lekker.

Offline Rika

• Verslaafde
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 9 december 2011, 15:58 »
Wat hebben we toch weer allemaal fijne knietjes.
Ik blijk een slijmbeursontsteking in beide knieën te hebben. Ik ga dus nog maar ff door met veel rusten en de diclo :(

Offline edith

• Moderator
  • Forummeubilair
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 10 december 2011, 16:29 »
Mijn knieschijven zitten ook over m'n bovenbenen.Bij Marijke staan ze naar binnen en als ze staat voel je helemaal geen knieen.Was laatst echt grappig,ze moest danskleding passen en de rok moest op de knie worden afgespeld,konden ze haar knieen niet vinden op de tast,hahaha
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Rika

• Verslaafde
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 11 december 2011, 12:04 »
M'n fysio heeft m'n knieën getaped middels mcconnel. M'n schijven worden iets naar boven geduwd. Op zich bevalt het goed. Onder het lopen knak ik minder door naar achter. Dit was dn wel niet het doel maar is een mooie bijkomstigheid.

Nadeel is dat ik nu boven m'n knieschijven echt enorme blauwe plekken heb. Ik vraag me dn ook af of dat wel de bedoeling is.

Offline rozemarijn

• Beheerder
  • Erelid
    • Bekijk profiel
    • Roos!
« Reactie #110 Gepost op: 11 december 2011, 17:29 »
Knieschijven blijven lastige dingen...

Martinuzje

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 16 december 2011, 09:27 »
Jep, ben ik het helemaal mee eens! Gelukkig kan ik 10 januari al terecht in Nijmegen! Ik ben benieuwd wat de orthopeed daar gaat zeggen! Beter gezegd: ik hoop dat hij er iets aan kan gaan doen!

Martinuzje

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: 10 januari 2012, 05:57 »
Nou, het is vandaag zo ver. Straks naar Nijmegen! Heb gister m'n mri opgehaald en me moeder heeft hier vannacht geslapen. Ik ben heel erg benieuwd!

Offline Ilona

• Forummeubilair
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
« Reactie #113 Gepost op: 10 januari 2012, 09:40 »
Heel veel succes!

Offline Marielle

• Beheerder
  • Verslaafde
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 10 januari 2012, 10:35 »
Succes!

Offline rozemarijn

• Beheerder
  • Erelid
    • Bekijk profiel
    • Roos!
« Reactie #115 Gepost op: 10 januari 2012, 12:10 »
succes!!!!

Offline Zwaantje

• Moderator
  • Verslaafde
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 10 januari 2012, 14:42 »
succes!

Offline Lientje

• Verslaafde
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
« Reactie #117 Gepost op: 10 januari 2012, 18:25 »
hoe is het gegaan martine?

Martinuzje

• Gast
« Reactie #118 Gepost op: 10 januari 2012, 18:46 »
Nou, weer lekker thuis. Lange dag! Veel gedraai en geknoei.. Nog wat foto's.. En wat hebben we weer te horen gekregen: fysiotijd!!! Ik moet eerdaags een dag weer terug naar het Sportmedisch Centrum naar de fysiotherapeut daar... Word ik daar ff helemaal uit elkaar getrokken en krijg ik een behandelplan mee om verder thuis te trainen (met mijn eigen fysio). Dus weer gewoon met "lege" handen naar huis...

Amanda

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 10 januari 2012, 18:49 »
Wat had jij van het consult verder verwacht, wat ze volgens jou hoorden te doen?

Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter