Sinds vanochtend heb ik ineens weer aardig wat last van me pols. Het eerste waar ik aan dacht was dat ik misschien vannacht verkeerd gelegen heb. Maar meestal als ik 's nachts verkeerd heb gelegen, heb ik er 's ochtends maar even last van, maar houd dat niet lang aan. Nu heb ik echter al een paar uur last van me pols, dus heb ik voor de zekerheid even gebeld met de kliniek in Rotterdam (aangezien de operatie pas 2 maanden geleden is). De arts heeft wat dingetjes gevraagd en uiteindelijk is de conclusie dat het waarschijnlijk mijn pees is die weer ontstoken is. De artsen hebben al eerder geconstateerd dat ik een chronische peesontsteking heb, doordat de pees niet goed in het 'spoortje' blijft wanneer ik mijn pols beweeg. Hierdoor raakt die pees erg snel geïrriteerd, wat leidt tot een peesontsteking. De komende dagen moet ik het even wat rustiger aan doen en dan is het te hopen dat het vanzelf weer beter word. Als het over een weekje niet beter gaat, moet ik weer even contact opnemen. Ik twijfel nu alleen wel of ik me spalk niet even een paar dagen om zal doen, zodat mijn pols echt rust krijgt. Maar weet niet of het wel zo verstandig is, omdat ik nu juist heel erg bezig ben met krachtopbouw.