Ik heb het probleem dat mijn polsen op gaan zwellen als er iets strak omheen komt te zitten waardoor alles afgekneld raakt... Hebben jullie dit probleem ook? Ik vraag me echt af waar het vandaan komt.
Ik draag nu af en toe een brace als mijn pols echt absoluut niet op zijn plek blijft zitten, maar dat kan dus niet te lang vanwege het zwel probleem en drukplekken. Ik denk eigenlijk dat er nog steeds iets verkeerd zit, op de foto was niks te zien maar er zijn bewegingen waarbij mijn pols gewoon blijft hangen. Misschien dat die zwelling daar vandaan komt, bij druk worden die botjes natuurlijk een beetje op elkaar geduwd.
Ik hou 's nachts mijn polsen wel netjes recht (heb bij mijn eerste revalidatie slaaptips gekregen van een ergotherapeut). Ik kreeg vaak problemen met mijn schouders, ik legde mijn arm helemaal naar boven (overstrekt) en werd dan wakker met een arm waar geen gevoel in zat enzo. Ik moest toen kussens naast mijn hoofd leggen zodat ik mijn armen niet omhoog kon doen en met mijn arm op een kussentje slapen om mijn polsen recht te houden. Die kussens heb ik intussen niet meer nodig, alleen tussen mijn knieën. Ik doe mijn armen niet meer omhoog en leg mijn bovenste arm eigenlijk altijd netjes recht op mijn zij / heup. Misschien iets om ook te proberen?