Ik heb die braces ook, maar ze voldoen voor mij niet. Mijn polsen kunnen nog subluxeren als ik de braces draag, maar dat voel ik dan niet... Dus zonder is toch beter voor mij, tenzij mijn pols een erg slechte dag/week heeft, dan kan ik toch beter met een kleine sublux slapen dan dat ik 's nachts een erge krijg. Ik word er ook niet wakker van, dus mijn pols kan dan de hele nacht verkeerd staan (met alle gevolgen van dien).
Even reageren op de vraag van Dineke: het zou kunnen dat je pols niet goed staat of dat bijvoorbeeld een handwortelbeentje ge(sub)luxeerd is. Wat je zou moeten doen, is naar een manueel therapeut gaan die kan voelen of de boel goed staat en het indien nodig goed kan zetten. Let wel op: dat mag niet met grof geweld gebeuren, maar moet subtiel aangepakt worden.
Als ik mijn linker hand opzij draai, dus mijn pink richting de linker kant van mijn arm, voel ik vandaag af en toe een erg brandende pijn. Alsof er een stuk gloeiend metaal tegen de zijkant van mijn pols wordt gedrukt. Heeft iemand een idee waar brandende pijn door veroorzaakt wordt? Ik ken het niet...