Ik kan mijn armen niet ver genoeg van me af houden en heb geen spiegel die groot genoeg is om mijn rolstoel in te fotograferen dus die foto zal even moeten wachten tot er een vriendin langs komt

Maarem, hij bevalt heel goed. Ik kan weer naar buiten! Ik red het zelfs helemaal tot station Leiden, wat natuurlijk enorm veel vrijheid geeft. Hij zit ook erg lekker. Maar er zijn wel weer een hoop problemen mee. De zitdiepte is niet goed (ik hoop dat die nog in te stellen is), de rugleuning en hoofdsteun zijn niet helemaal goed ingesteld, de armleuningen zijn veel te hoog voor me (wat van te voren al duidelijk was en gefixed zou worden maar wat niet gebeurd is) en de besturing zit niet op de juiste plek voor mijn pols. Mijn ergotherapeute komt woensdag om en nog even na te stellen.
Verder is hij NU AL stuk (gloednieuwe rolstoel), de kantelfunctie blijft hangen waardoor je 50x tegen dat stomme pookje moet duwen voordat je weer recht zit en naar het toilet kan. En wat teleurstellend is is dat hij niet zo ver in ligstand kan als ik gedacht had, wat omkleden in mijn rolstoel niet mogelijk maakt. Ohja, en ik krijg drukplekken van de zitting.
Positieve en negatieve dingen dus, maar ik ben al lang blij dat ik weer naar buiten kan.