Forum > Creatieve hoek

Fotografie

<< < (12/13) > >>

*Inge*:
Hier nog een fotograafje. Ik vind portretfoto's onwijs leuk om te doen en dan vooral van kleine kinderen! Aankomende maandag krijg ik een mini cursus productfotografie, omdat ik op werk de komende tijd heel veel producten op de foto mag gaan zetten die op onze webshops te vinden zullen zijn als de webshops klaar zijn. Wordt wel lastig met zo'n lichttent, maar het is toch ook wel een onwijs leuke uitdaging. Ik gebruik zelf een canon eos 350D. Heb hem al een paar jaar, maar fotografeer meestal op de voorgeprogrammeerde standen. Nu met productfotografie moet ik echt handmatig gaan werken, wat wel even wennen zal worden.

Als ik een hele dag foto's heb gemaakt krijg ik ook veel last van mijn nek, rug en polsen. Voordeel is dat ik voor productfotografie gebruik ga maken van een statief, dus dan zal ik het wel wat langer volhouden :) Ik heb er wel zin in!

Rika:
Hee, Lieze die heeft Amanda op de meeting gemaakt toch?

Amanda:
Klopt, Rika!

Voor de eerste foto lag ik plat op mijn buik al eendenpoep-ontwijkend foto's te maken!

@Elize: bedankt voor je complimentje  (L) de eerste is goed gelukt! :D

Dineke:
Wat een mooie foto's Elize van je buik!

kim1991:
Hier nog een fotograaf ! Ik doe vooral concerten en festivals. Zo ben ik huisfotograaf bij Doornroosje in Nijmegen en doe ik wat dingen voor Fok! en UpMagazine.

http://www.facebook.com/Kimviciousphotography

Hier kunnen jullie wat van mijn werk zien :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie