Fotografie
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Fotografie  (gelezen 26945 keer)

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #45 Gepost op: 5 maart 2012, 20:54 »
Ook al van die mooie foto's.

Mocht ik ooit een fotograaf nodig hebben kan ik gewoon iemand van het forum inhuren volgens mij hihihi

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Fotografie
« Reactie #46 Gepost op: 6 maart 2012, 10:54 »
Oh ja hoor, geen enkel punt ;)

Offline Kneusje

  • Newbie
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #47 Gepost op: 13 maart 2012, 20:22 »
Hier nog een fotogek ;-), ik fotografeer met een Canon 5d (heb sinds drie jaar een eigen bedrijfje in fotografie, uit de hand gelopen hobby ;-)). Vooral portretten en dan veel bewerkt. Ben gek op photoshoppen!

Offline ManekiNeko

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #48 Gepost op: 20 maart 2012, 07:57 »
Wat leuk dat jullie ook fotograferen :)
Ondervinden jullie veel hinder van je lijf tijdens het fotograferen?
Ik heb een Canon 40D, een behoorlijk bakbeest en het hanteren gaat me de laatste tijd wat minder makkelijk af. Als ik heb een dagje om mijn nek heb hangen, heb ik de volgende dag ook gegarandeerd een migraine :-/

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Fotografie
« Reactie #49 Gepost op: 20 maart 2012, 12:20 »
Ik heb hem nooit een hele dag om mijn nek hangen..en als het echt ff prut gaat, heb ik een statief!

Amanda

  • Gast
Re: Fotografie
« Reactie #50 Gepost op: 20 maart 2012, 13:24 »
Als ik mijn vriend meeneem dan sleurt hij mijn camera mee.
Met het lopen krijg ik wel ontzettend last van mijn nek, zeker als de grote telelens eraan hangt. In de rolstoel laat ik mijn camera op mijn schoot rusten, waardoor ik er geen last van heb.

Verder heb ik een cameratas (schouder) waar ik de camera ook wel instop tijdens vervoeren, en ik wacht nog ergens op een ietwat verlaat verjaardagskadootje voor een camerarugzak.

Offline Kneusje

  • Newbie
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #51 Gepost op: 20 maart 2012, 14:49 »
Als mijn man mee is, draagt hij mijn camera. Anders neem ik hem zoveel mogelijk zonder extra lenzen mee (krijg anders ook last van schouders/nek). Bij het fotograferen heb ik vooral last van polsen en rug, mijn camera is best zwaar. Momenteel kan ik helaas helemaal niet fotograferen, behalve met mijn iPhone ;-), dus heb alles even in de ijskast gezet.

Offline darkangel

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re: Fotografie
« Reactie #52 Gepost op: 20 maart 2012, 15:10 »
Ik heb nogal de neiging om met mijn camera in de hand te lopen. Soms wel 10 km, gevolg vingers die in een stand staan en niet weer anders willen. Erg lastig, dus ook niet verstandig. Ben nu aan het leren het ding aan me nek te laten hangen.

Voor de rest van mijn camera spul heb ik mezelf een lowepro camerarugzak cadeau gedaan. Heerlijk ding. Je merkt niet dat je wat meedraagt.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Fotografie
« Reactie #53 Gepost op: 21 maart 2012, 10:57 »
haha amanda, dat ietwat verlate kadootje komt wel, moet je er even een keertje bij Niels om vragen ;) lol

liezenogwat

  • Gast
Re: Fotografie
« Reactie #54 Gepost op: 24 maart 2012, 16:50 »
De sepia blijft mijn favorietste foto van m'n zwangerschap! Hij pronkt ook in een mooi lijstje aan onze muur! Die andere is even in kleur erbij, vind ik ook erg mooi!
@Amanda, ik blijf je eeuwig dankbaar voor dit mooie plaatje!
Heb nog even gekeken, ik was hier 35 weken en 1 dag zwanger.
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2012, 16:54 door liezenogwat »

Offline *Inge*

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 236
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #55 Gepost op: 24 maart 2012, 21:09 »
Hier nog een fotograafje. Ik vind portretfoto's onwijs leuk om te doen en dan vooral van kleine kinderen! Aankomende maandag krijg ik een mini cursus productfotografie, omdat ik op werk de komende tijd heel veel producten op de foto mag gaan zetten die op onze webshops te vinden zullen zijn als de webshops klaar zijn. Wordt wel lastig met zo'n lichttent, maar het is toch ook wel een onwijs leuke uitdaging. Ik gebruik zelf een canon eos 350D. Heb hem al een paar jaar, maar fotografeer meestal op de voorgeprogrammeerde standen. Nu met productfotografie moet ik echt handmatig gaan werken, wat wel even wennen zal worden.

Als ik een hele dag foto's heb gemaakt krijg ik ook veel last van mijn nek, rug en polsen. Voordeel is dat ik voor productfotografie gebruik ga maken van een statief, dus dan zal ik het wel wat langer volhouden :) Ik heb er wel zin in!

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #56 Gepost op: 24 maart 2012, 21:17 »
Hee, Lieze die heeft Amanda op de meeting gemaakt toch?

Amanda

  • Gast
Re: Fotografie
« Reactie #57 Gepost op: 25 maart 2012, 00:12 »
Klopt, Rika!

Voor de eerste foto lag ik plat op mijn buik al eendenpoep-ontwijkend foto's te maken!

@Elize: bedankt voor je complimentje  (L) de eerste is goed gelukt! :D

Offline Dineke

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 310
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #58 Gepost op: 25 maart 2012, 08:30 »
Wat een mooie foto's Elize van je buik!

Offline kim1991

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Re: Fotografie
« Reactie #59 Gepost op: 6 maart 2013, 16:19 »
Hier nog een fotograaf ! Ik doe vooral concerten en festivals. Zo ben ik huisfotograaf bij Doornroosje in Nijmegen en doe ik wat dingen voor Fok! en UpMagazine.

http://www.facebook.com/Kimviciousphotography

Hier kunnen jullie wat van mijn werk zien :)
Save a horse, Ride a cowboy

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal