Forum > Creatieve hoek

Vrije tijd en hobby's

(1/2) > >>

Maaike:
Wat doen jullie in je vrije tijd? Welke hobby's heb je en wat vind je leuk om te doen als je even niet hoeft te werken of naar school hoeft?

rozemarijn:
Eh, ik doe zoveel in mn vrije tijd... Haken, tekenen, verhalen schrijven, fotograferen, handbiken, films kijken, lezen...en dan vergeet ik vast de helft ofzo...:P

Marianne:
Tennissen, fitness, zingen, computeren, tv kijken, lezen, studeren (thuisstudie), naar mijn vriend gaan (of hij komt naar mij) of met een vriendin afspreken en vast nog wel meer dingen die ik nu vergeet!

Annemarieke:
In mijn vrije tijd vind ik het lekker om te lezen en films te kijken. Als het lekker weer is vind ik het ook heel lekker om te winkelen en dan vooral op terrasjes zitten en mensen bekijken.

liezenogwat:
In mijn vrije tijd doe ik ehm.. muziek maken (fluiten), zingen, tv kijken, sociale contacten onderhouden zowel op pc als irl, ik ga graag op terrasje zitten of lekker winkelen en verder vind ik het ook leuk om te koken voor meerdere mensen. Ik fiets ook vrij veel en heb een Efteling abonnement, dus die gebruik ik ook regelmatig (ff koffie drinken? :P).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie